|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kryfar16
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:18, 20 Lip 2010 Temat postu: Zmiana biegów Jawa 350 634 |
|
|
Jak to jest ze zmianą biegów w Jawie? Wiem, że jest tam sprzęgło półautomatyczne i że jest tam możliwość zmiany biegów bez używania sprzęgła. Spotykam się jednak z różnymi sprzecznymi opiniami, że albo to trzeba używać sprzęgła przy ruszaniu i przy redukcji, albo tylko przy ruszaniu, albo że można nawet ruszać bez sprzęgła, lekko zwalniając dźwignię zmiany biegów. Jak to wygląda w rzeczywistości i czy to nie szkodzi skrzyni biegów? Zastanawiam się, bo remontuję Jawę, na której nigdy nie jeździłem i jak przyglądam się temu na sucho, to wygląda to tak jakby sprzęgło w ogóle nie było potrzebne, nawet przy ruszaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:30, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wiesz zaprojektowali sprzegło konstruktorzy wiec go uzywaj ale to prawda jak ktos ma wyczucie to mozna i nawet ruszac bez sprzegła ale nie radze ci co do redukcji i zmiany to lepiej uzywac sprzegłą ale bez sprzegła tez by dało rade jawa ma naprawde fajne sprzęgło sam musisz je rozpracowac jak złozysz motóra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryfar16
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:25, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie no, nie przeszkadza mi zmiana ze sprzęgłem, też to lubię, ale czasem dla odmiany... dzięki za linka, może się przydać
Żeby nie zakładać nowego tematu pytam tu:
Co sądzicie o modułach zapłonowych? Podobno eliminuje to przestawianie zapłonu, iskrzenie na przerywaczu itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kryfar16 dnia Wto 19:50, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:59, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wiec jesli chodiz o moduł zapłonowy jest to dobra zecz mozna dosc dokłądnie ustawic zapłon iskre masz cały czas o tej samej mocy na małych zarówno jak i an duzych obrotach mniej awaryjny jedyna wada wgm to taka ze dosc duzo pradu pobiera ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:55, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie radze Ci jezdzic na automacie no chyba ze chcesz szybko skrzynie zalatiwic. Z tego co wiem od takiej jazdy wodziki siadaja
Co do modul to same plusy zmniejsza spalanie, poprawia kulture pracy silnika, nie przejmujesz sie ustawianiem zaplonu, bezobslugowosc i co najwazniejsze pradu Ci nie zbraknie Jedyny minus to cena
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:05, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
z pradem bym sie sprzeczał miałęm moduł i troche pobierał ale juz dawno smigałęm an module moze sa juz lepsze..heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:13, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
modul pobiera o polowe mniej pradu niz zwykly, klasyczny ragulator napiecia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:26, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
witam poczytałem troche i masz racje pobiera mniej ...osobiscie miałem pecha i spotkałem sie z takim który mi pobierał dosc duzo pradu ale to było dawno i jaki to był moduł juz nie pamietam PoZdRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryfar16
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:52, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I znów by nie spamować:
Zakończyłem wczoraj remont, mam jednak problem z obrotami jałowymi. Po odpaleniu na zimno utrzymywały się one na poziomie 2-3 tys. , a po dodaniu gazu i puszczeniu go zaraz utrzymywały się na 4,5 tys. i bardzo powoli spadały na 2 tys. Myślałem, że problem znikł, gdy po którymśto odpaleniu, po dłuższej jeździe i godzinnej przerwie i po drobnych korektach przy gaźniku udało mi się je okiełznać na 0.9-1 tys. , ale to było wczoraj, a dziś znów to samo - falują i wariują. Kolega podpowiedział mi, że to kwestia dotarcia ( założone nowe tłoki ) albo to przez iglicę, którą kupiłem i okazała się trochę za gruba, więc trochę ją przytarłem żeby weszła i może nie być idealnie wpasowana. Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kryfar16 dnia Pią 19:54, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:41, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wiec z iglica nie ma zartów lepiej ja zmień i moze głupie ale miałęm tak w junaku i przyczyna byłą zacinajaca sie linka hahah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:04, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a nie łapie gdzieś lewego powietrza ?? wyreguluj gaźnik i powinno pomóc , sprawdz połączenie gaźnika z cylindrem , i gumą od filtra , a jak nie to to reglacja gaźnika , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|