Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:13, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Po co wyście tykali zapłon... przeciesz to ewidentna wina gaznika, pisał że jak podleje gary to odpala... Wiec zapłon był wykluczony teraz to namieszane jest pięknie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 15:28, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jeżeli leci w strone filtra, to może być wina słabej kompresji, źle zalozonego tloka(strzałką do gaźnika-ŹLE), wina źle ustawionegoi zapłonu, lub zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:58, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze nie przeczyściłeś gaźnika.
Panowie w CZ 350 model 472.5 nie da się regulować poziomu paliwa. To jest gaźnik o tej samej zasadzie działania co w WSK 125.
A ile masz przejechane km?? uszczelniacz pod prądnicą nie uszkodzony??
A co do akumulatora to sprawdź przewody może masz gdzieś zwarcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Czw 16:59, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:13, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacz napewno dobry. A KM nie wiem ile ma przejechane ponieważ licznik nie działa. Coś z tym paliwem bo zapłon już ustawiłem i cały czas załapuje i nieraz nawet odpali ale pochodzi 20 sekund i gaśnie. A później żeby znów załapywała to trzeba ją przelać i dalej dzieje się tak samo. Strasznie leci te paliwo na silnik. I coś się zapytam bo zauważyłem w niej coś głupiego. Jeżeli w komorze nie ma nic paliwa i jak odkręce kranik to moim zdaniem paliwo powinno jecieć do gaźnika tak??? A u mnie samo nie zleci . Muszę trzymać przelewanie żeby zaczęło płynąć w wężyku. To tak musi być???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:03, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tak jest jak komora pływakowa jest pełna i zaworek iglicowy zamyka dopływ paliwa. To że paliwo leci dopiero jak naciskasz przelew to jest oznaka że poziom paliwa jest dobry i wszystko jest oki.
A pytanie masz gumę założoną miedzy filtrem a gaźnikiem?? Jak nie to załóż. I wtedy odpal.
Spróbuj zmienić mieszankę na na pewno dobrą i sprawdź czy tak samo się będzie zachowywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:31, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Guma jest założona tylko niewiem dlaczego paliwo cały czas mi się skrapla od strony filtra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:06, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
skrapla się nawet wtedy gdy motor nie chodzi....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:01, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
masz jeszcze jeden pływak do gaźnika?? może gdzieś jest dziurka...sprawdź czy nie ma w nim paliwa (w pływaku).
Paliwo zwykle nie cieknie, myślę że masz uszkodzony pływak i poziom paliwa jest za wysoki dlatego cieknie. Ale to nie zmienia faktu że silnik nie zasysa go do komór cylindrów.
Sprawdzałeś kompresje cylindrów?? I czy na pewno wyczyściłeś dysze wolnych obrotów i kanały z nią sąsiadujące?? również w dolocie są taka dziurka bardzo mała, coś jak średnica szpilki...zwykle jak kanalik wolnych obrotów jest brudny to silnik nie zasysa mieszanki. Spotkałem się w CZ z tym zjawiskiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pią 19:03, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:18, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gaźnik jest już ok bo paliwo nie cieknie i dochodzi do cylindrów tylko nie mogę ustawić tego zapłonu;( Dzisiaj jakoś ustawiłem tak na oko i nawet odpaliła ale po chwili zgasła i później już nawet nie chciała załapać ;( na nic nie reagowała. Wykręciłem świece żeby zobaczyć iskrę. na prawej była ok a na lewej ledwo widoczna o kolorze zółtym. A moto i tak nie odpaliło. I mam do was proźbę. Może mi ktoś wytłumaczyć tak na chłopski rozum jak ustawić dokładnie ten zapłon za pomocą suwmiarki i szczelinomierza??? Tylko prosiłbym tak od podstaw .... Co po kolei trzeba robić bo mi się już poje..... jak to trzeba ustawić. Jedni piszą tak a drudzy inaczej i już sam nie wiem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:55, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tu jest opisane [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:00, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki. Postaram się to rozkminić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:12, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja jednak tego nie mogę troche zrozumieć ;(
U mnie jest tak że jak ustawię wyprzedzenie zapłonu obojętnie jak to na przerywaczach i tak można ustawić 0.3 mm a więc czemu trzeba regulować tym wyprzedzeniem. Nie wiem jak to po kolei robić. Wytłumacz mi to własnym językiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|