Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zag77
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:18, 19 Gru 2011 Temat postu: Jawa 350 |
|
|
Witam
Mam problem z motocykle Jawa 350 polegający na tym że zrobiłem cały remont silnika i mimo tego mam problemy z jej uruchomieniem.Sprawdzałem zapłon wszystko jest w porządku. ( tak mi sie wydaje) uruchomi ja na zimno to jest nie lada wyczyn .po przejażdżce postawie na przysłowiowe 5 minut i już trzeba się nakopać z sanem żeby ja uruchomić. Może ktoś kiedyś mia podobne problemy i mi pomoże bo pomału tracę do niej cierpliwość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:42, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
więc tak co robiłeś podczas tego remontu??
Szlif cylindrów, tłoki i pierścienie nowe?? Luz na zamkach pierścieni jaki jest??
Podporę wału patrzyłeś?? Sztywno była osadzona w karterach??
Uszczelka pod cylindrach jaka jest dana??
Uszczelka króćca gaźnika wymieniona??
Guma mocująca gaźnik w dobrym stanie??
Miałem ten problem i sobie z nim poradziłem, ale żeby postawić diagnozę co jest u Ciebie przydało by mi się trochę odpowiedzi na pytania wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zag77
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:13, 20 Gru 2011 Temat postu: Jawa 350 |
|
|
Szlif jak tłoki oraz pierścienie wszystko było nowe i dopasowane przez gościa który mi to robił dodatkowo był regenerowany wał.i wszystko dobrze było spasowane. uszczelka pod cylindrami była papierowa ale łączyłem na sylikon, tak samo z uszczelką gaźnika. Guma mocująca gaźnik też była w dobrym stanie. wymieniłem również świece jak ustawiłem zapłon. i wszystko powinno być w porządku. Próbowałem chyba już wszystkie i dalej nie mam koncepcji co dalej możne być przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:50, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
byłeś przy składaniu silnika?? koleś ten co Ci robił wał sprawdził uszczelnienie labiryntowe podpory i czy ona ciasno siedzi w karterach??
A, gaziora czyściłeś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zag77
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:20, 20 Gru 2011 Temat postu: Jawa 350 |
|
|
Gaziora czyściłem wiele razy, nawet wymieniłem dysze, pływak. tak dokładnie nie wiem o co chodzi z tym uszczelnieniem labiryntowym. ale jak składany był silnik to wszystko było bardzo dopasowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:27, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi o odizolowanie obu skrzyń korbowych od siebie, żeby mieszanka jak jest zasysana do jednego cylindra nie przechodziła do drugiej komory korbowej. A dysz w gaźniku nie pozamieniałeś?? Jak kopiesz na ssaniu i nie zapala to świece są mokre czy suche?? Sprawdź czy iskra jest w GMP. Odstęp na sykach ustaw na 0.35.
A jak nalejesz trochę do cylindrów paliwa to łapie czy nie??
Przerobiłem masę tych siników i zwykle jak były problemy z odpalaniem to albo było za słabe sprężanie w cylindrach (pierścienie, tłok lub niedokręcona głowica) lub przy niskich temperaturach uszkodzona podpora wału.
Ja jak robiłem generalkę to silnik odpalił po złożeniu z ssania za 1 razem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zag77
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:14, 10 Sty 2012 Temat postu: Jawa 350 |
|
|
Witam ponownie.
jak wlałem paliwa do cylindrów to też był problem z odpaleniem.
jest jeszcze taki szczegół ze jak odpali to ni ma siły
a świece to są mokre.
Chyba będzie trzeba drugi raz rozłożyć silnik i go ponownie złożyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:00, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Znajdź innego fachowca...
Jeżeli nie spala mieszanki i brak mu siły to może być brak sprężania. Źle pierścienie dobrane lub tłoki do cylindrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:12, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Albo wina leży w gazniku tzn... Podaje za dużą dawkę paliwa lub coś z zapłonem... Przeczyść platynki, ustaw na nowo przerwę i sprawdz kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|