|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Czw 21:02, 11 Lut 2010 Temat postu: Jawa 350 de luxe problem- oszalałem |
|
|
witam wszystkich.Jestem uzytkownikiem jawy 350 de luxe.Dzisiaj zmienilem rame,otoz przelozylem silnik z de luxe do ramy twin sport z 6v do 12 v (ramy 12v a 6v silnik)dzisiaj.no bylo sporo problemow bo to prostownik tam,regoulator napiecia itd ale dalem rade.prad jest itd i fajnie wszystko chodzi,oprocz jeden rzeczy.To mnie bardzo irytuje,choc juz umiem jawe na pamiec-tak myslalem ale ten motor potrafi zaskoczyc.Przy tym problemie oszalałem.Wiec tak,zalalem ładnie motorek odpalam sobie ładnie chodzi,przejechalem sie i git a tu nagle cos takiego,stanąlem sobie i nagle na jeden gar i co jest mysle i gasnie,daje gazu na dwa ładnie(na wyzszych obrotach)przejechalem sie 1-2-3-4 bieg do konca i git nic nie zmulilo.Staje i dalej to samo na wolnych,mowie co jest,zaplon? cewki? hmm... i zrobilem tak jakos z przymusu nacislem od pompowania paliwa i gdy chodzila zalalem ją znow i chodzi na wolnych i tu zonk! bo gdy zalewam ją to chodzi na wolnych normalnie i jest git.przestalem pompowac i po chwili znow to samo,gasnie-mysle upewnie sie i sprawdze jeszcze raz bo nie umiem tego zrozumiec jak? i znow pompuje i patrze chodzi normalnie jak zalałem no i oszalałem.Co to moze byc? pierwsza myśl za duzo powietrza za malo paliwa,ale nie.nadal to samo.Wiec slucham was,tych co sie znaja.Bez glupich gadan ze gaznik zle ustawiony bo wiem jak sie ustawia,ten motor znam od kołyski wiec bez pouczania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez the Ccamil dnia Czw 21:03, 11 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:13, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ustawianie ustawianiem ale jak tam poziom paliwa w gaźniku? Może za nisko iglica albo za szybko pływak zamyka paliwo lub jedno i drugie.
Chociaż wtedy chodziły by na zmianę raz jeden raz drugi, czy jest tak że chodzi zawsze prawy albo lewy??
Może też jeden cylinder słabiej zaciąga, lewe powietrze czy coś.
Znasz sie powiedz o wszystkim co na 100% wykluczyłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Pią 11:54, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem gaznik juz przeszedł swoja zywotnosc i zasysa sobie powietrze lewe,nie da sie go ustawic.Napisze Ci jak sprawdze od kogos inny gaznik czy bedzie tak samo,jesli bedzie nadal tak to wykluczam i tak cylindry ze sasysaja sobie tez powietrze poniewaz na wyzyszch obrotach bylo by to samo.zastanawiam sie czy to nie wina czasem slabego akumulatora bo to 6v,nie mam prostownika.musial bym sprawdzic,no ale co ma piernik do wiatraka? skoro jak sie pompuje paliwo to sie akumulator nie laduje lepiej...dziwna sprawa to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Pią 11:55, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
aha,wczesniej jak tak bylo to wyszyscilem gaznik i bylo ok,dlatego narzucam wine gaznika i wykluczam wszystko inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Pią 11:56, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
iglica byla zawsze na ostatnim miejscu(lepiej ciagne) i bylo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:00, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Weś zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej na pływaku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Pią 14:40, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
postaram sie tak zrobic.Mam pytanie odnosnie sprzegla.Dzisiaj z nerwow urwałem linke.Wie ktos jak dobrze podkreslam DOBRZE ustawic polautomat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:56, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Używaj opcji zmień zamiast pisać post pod postem.
Słaby akumulator bym też wykluczył.
Zacząłbym od poziomu paliwa.
Co do cylindrów to na wolnych obrotach podciśnienie w króćcu ssawnym jest bardzo ważne nawet w silniku 4T, musu być identyczne inaczej silnik kuleje.
W jawie jest 1 gaźnik więc może jeden cylinder lepiej ciągnie, na wyższych obrotach po otwarciu przepustnicy już sie wszystko wyrównuje.
A co do tej linki jeśli strzeliła na końcu to możesz sklepać nakrętkę szóstkę i działa, do ustawień może sie przyda manual jak chcesz to mam w pdf nie wiem na 100% czy tam to jest opisane ale mogę podesłać na e-mail.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|