Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:08, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
i gdy ruszam jest tak gdyby nie miala sily isc, gdy wejdzie troszke na obroty juz jest ok, zla regulacja gaznika? i nie pracuje rowno na prawym cylindrze wydaje mi sie ze przez swiece, moze w tym lezy przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:47, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Możliwe że słabe ładowanie jest na wolnych obrotach i nie chce się wkręcać bo takie przypadki też były. a świece możesz sprawdzić Świece zmień na NGK na prawym cylku, ja kupiłem sobie komplet i teraz na długo nie muszę wymieniać. Zobacz też czy filtr powietrza nie przeszkadza w pracy, tzn wyjmij i sprawdź czy nie jest mocno brudny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:02, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Filtr jest czysty a swiece mam iskry f95 tylko ze byly wykrecone z malucha wiec nie jestem co do nich przekonany ale narazie nie mam monety na zakup lepszych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:07, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Iskra w moim silniku chodzi dobrze tydzień...a później to tylko problemy są z odpaleniem i praca silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:46, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ile mniej/wiecej kosztuja NGK i z jakim oznaczeniem kupic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:51, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
od 10 złotych za sztukę
B7HS cieplejsza świeca lub B8HS zimniejsza świeca. Ja mam wkręcone B8HS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:30, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kupilem swiece B8HS, pracuje wmiare rowno, ma troszke problem z odpalanie ale bylo tak wczesniej ale pojawil sie nastepny problem. Gdy przez dluzszy odcinek drogi jade na 4 biegu i 3/4 gazu zaczyna sie dlawic. Jest jeszcze cos takiego ze czasami potrafi poprostu zgasnac, odpala normalnie lecz tylko na ssani i jest ok przez kilka km, potem to samo, co moze byc nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:33, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Za mały poziom paliwa w gaźniku, jak odpalasz na ssaniu przy ciepłym silniku...lub przytkany kranik paliwa jak Ci się dławi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 16:35, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:57, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gdy zwieksze poziom paliwa na wolnych obrotach kapie z pod dekla, uszczelke mam wycieta z brystolu wiec dobrze nie uszczelnia a przy takim motocyklu liczy sie kazda kropelka hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:38, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
hm to dziwne bo ja też mam uszczelkę z brystolu i nawet jak przegnę to nie kapie mi z pod dekla. A ile Tobie spala przy przeciąganiu do 4000 obr/min??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:09, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Do mojej CZ założyłem gaźnik z TS i miałem ten sam problem, że leciało z niego paliwo i znalazłem pewien prosty patent, może trochę mało profesjonalny ale pomogło wywaliłem uszczelkę, skręciłem i po rantach uszczelniłem poksiliną
Z moich obserwacji gaźnika TS wiem, że jak miałbyś za mały poziom paliwa to byłby problemy z odpaleniem zimnego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:05, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Spali pewnie dobre 8 litrow, nie moge dokladniej powiedziec gdyz nie dziala licznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|