Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:49, 25 Lip 2011 Temat postu: JAWA 350 TS problem z pradem |
|
|
A wiec od początku: wszystko dzialalo tak jak powinno oprocz swiatel stopu, wiec chcialem sprawdzic zarowke, byla spalona. Gdy wsadzilem dobrą wszystko sie popsulo a dokladniej: zaplon mam wlaczony gdy wyjme kluczyk ze stacyjki gdy jest przekrecony na 2 lub gdy wcisne guzik od klaksonu. Swiatla, kierunki itd nie dzialaja a wczesniej bylo ok. Moze mial ktos taki problem i wie co to moze byc? Moze jakis bezpiecznik albo cos takiego? Czy bede musial sprawdzac kazdy kabelek po kolei? Jawe posiadam od niedawna i nie wiem co i jak tam jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Schemat instalacji : [link widoczny dla zalogowanych]
Hm a jak wciskasz pedał hamulca to światło stop zapala się na wyłączonym kluczyku?? Podejrzewam że gdzieś kable się zwarły, zasilający stacyjkę w Jawie jest to gruby czerwony który ma odejście do światła stop. A światło stop może się palić bez kluczyka. Obok akumulatora sprawdź przewody i pod stacyjką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:27, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wszystkie kable wygladaja ok, nie widzialem zadnego zwarcia, ale robi sie chyba jakies gdy wlaczam zaplon przelocznikiem slabnie prad na kontrolce biegu jalowego. Nie wiem co moglo sie stac, dzisiaj rozbiore cala instalacje i bede skladal wszystko po kolei. Mozesz zobaczyc ten schemat i powiedziec czy moge sie nim wspomagac? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:41, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tak to wersja poprawna schematu, ja na stronce mam straszą wersje po prostu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:32, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ten smchemat mi nie pomoze, u mnie jest zupelnie inaczej, moglbys mi go jakos przerobic tak zeby ominac swiatla itd, tak zebym mial sam zaplon na przelacznik bo teraz iskre mam ale bardzo slaba bo chyba robi sie jakies zwarcie bo gdy przelacz tak zeby zaplon byl wlaczony przygasaja lampki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:08, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a odłącz cewkę zapłonową np prawą a później lewą i sprawdź czy będzie zwarcie. Mogę przerobić oczywiście...tylko to nie na dzisiaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:32, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Spoko, troche pogrzebalem i jakos podlaczylem, jest lepiej ale nie tak jak powinno byc, i jedna cewka robi sie ciepla gdy zaplon jest wlaczony przez kilka minut. Moze to byc wina przekaznika? Cos mi sie w nim nie podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:35, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
jak cewka robi się ciepła to już musisz ja wyrzucić...wymienić na nową. Przekaźnik ma w środku styki, możesz je przeczyścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:51, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A jak bym wlozyl przekaznik od jakiegos samochodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:13, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Musi mieć odpowiedni opór cewka tego przekaźnika, być na napięcie 12 volt i mieć jeden styk zwierany. Lepiej przeczyść styki tylko i nic nie kombinuj bo jak regulator spalisz to już będzie problem...bo to drogi interes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Selassie
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock (okolice) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:29, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jawa sie zapalila he a dokladniej kabel od akumulatora (+), czyzby byl za cienki? ale wczesniej bylo ok, zmienilem kabel na naprawde cieniutki (od skuterka bo mial taka wsuwke ) i wszystko bylo ok dopoki nie odpalilem silnika i nie przejechalem 50m potem od nowa dym ten drugi raz to napewno dlatego ze kabel byl cieniutki ale wczesniej dlaczego? wszytko bylo ok. Za kazdym razem tylko ten kabel sie fajczyl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:36, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Masz gdzieś przetarty kabel zasilający (pewnie pod zbiornikiem obok cewek i w momencie uruchomienia topi Ci kabel gdyż jest zwarcie. Usuń i zlokalizuj zwarcie bo akumulator rozwalisz sobie.
Szukaj pod bakiem, obok prostownika czy nie masz uszkodzonych przewodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|