 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa1969
Moto-Amator forum

Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:04, 29 Lip 2011 Temat postu: Jawa 350 TS SLABA ISKRA |
|
|
Witam. Posiadam Jawe 350 ts z instalacja 12 v. Problem polega na tym ze na swiecach NGK I ISKRA(nowe swiece) motor nie chce odpalic a po wlozeniu swiec starych w doslownym slowa tego znaczeniu chodzi ale po odpaleniu na jednym z cylindrow przerywa podczas jazdy przy rozpedzaniu sie czasem nawet przestaje chodzic calkowicie.(podejrzewam ze moze byc przyczyna slaba iskra) platynki,kondesatory,cewki,kable,fajki, przerywacz zaplonu zostal przeczyszczony na stykach. I nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna. Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:12, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Cewka do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:17, 29 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1 Sprawdzałeś przewody zasilające cewki zapłonowe i ten od przerywaczy do cewek??
2 Cewka lub cewki nie grzeją się mocno po podłączeniu do akumulatora??
3 Ustawienie przerwy między stykami na przerywaczu-jaka wartość??
4 Który cylinder przerywa w czasie jazdy?? I Czy zawsze jest ten sam??
5 Kondensatory to oryginały czy zamienniki??
6 Sprawdź w jakim stanie masz akumulator??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1969
Moto-Amator forum

Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:12, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen umiesz czytac cewki sa nowe.
1)Prad do cewek dochodzi wiec wydaj sie dobre (a jak je inaczej sprawqdzic ?)
2)Cewki sie nie grzeja
3)1,25mm
4)Wydaje mi sie ze ten od strony aparatu zaplanowego ? (nie jestem tego pewny)
5)akumulator jest dobry w pelni naladowany i trzyma prad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:49, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
1. Zła przerwa między stykami. Powinno być 0.35 mm a nie 1,25.
Jeżeli cewka sie nie grzeje to znaczy że nie jest uszkodzona, nadmierne grzanie sie cewki dopiero świadczy o uszkodzeniu.
2. Nie dobrze że to prawy cylinder...Jawa TS jak i CZ ma to do siebie że prawy jest głównym cylindrem (tak jest konstrukcyjnie zaprojektowany silnik) Bez dobrej świecy na tym cylindrze utrudniony jest start silnika.
3 A jakie masz stare świece i nowe (podaj oznaczenia NGK i Iskra)
4 Co do przewodów to masz przewody zapłonowe motocyklowe (linka miedziana w środku) czy samochodowe??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 9:50, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1969
Moto-Amator forum

Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:02, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Na mniejszej przerwie wogole nie chce chodzic
przewody mam motocyklowe. Silnik odpala mi za 3 razem na zimnym. a jezeli by to byl lewy cylinder co wtedy ?
Jezeli odpali na zimnym to slychac uderzenia walu bo iskra na sekunde znika i sie pojawia (zaskakuje) ale po jakims czasie to ustepuje. Te swiece co na nich jezdze i na nich w miare dobrze motor chodzi to maja z 10-15 lat i tam oznaczen sie nie da odczytac a NGK I ISKRA sa niby takie jak zalecaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:29, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
jawa1969 napisał: |
Na mniejszej przerwie wogole nie chce chodzic
Jezeli odpali na zimnym to slychac uderzenia walu bo iskra na sekunde znika i sie pojawia (zaskakuje) ale po jakims czasie to ustepuje. . |
Hm to dziwne że silnik nie pracuje poprawnie na takim ustawieniu....szczerze mówiąc to nigdy się z tym nie spotkałem. Może krzywka jest uszkodzona skoro raz iskra jest a raz nie ma jej.
A styki w przerywaczach czyściłeś czy masz nowe?? Krzywka oczywiście nasmarowana po założeniu przerywaczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawa1969
Moto-Amator forum

Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:31, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W jaki sposob mam sprawdzic czy krzywka jest dobra ? Platynki byly czyszczone (zakladane na poczatku sezonu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:55, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdzasz patrząc czy nie ma za dużego bicia na boki, bo ta przerwa między stykami jest trochę dziwna jakbyś miał uszkodzoną podstwe przerywaczy albo wirnik miał bicie na boki.
Masz zastępczą krzywkę?? To zamontuj i sprawdź czy jest poprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|