|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tobiash13
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:19, 13 Sie 2010 Temat postu: Jawa 350 TS szarpie |
|
|
Witam mam problem moja jawa 350 ts przy ruszaniu jak i np jezdzie na 2 biegu predkoscia 20-30 km tak samo na 4 biegu jadac 60 km/h lekko poszarpuje i po dodaniu gazu zaczyna sie dusic co moze byc tego przyczyna ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tobiash13 dnia Pią 17:43, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:51, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
szarpanie to moze cos ze sprzegłem jak dławi dusi gaźnik lub zapłon albo i swiece (swieca)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
the Ccamil
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA
|
Wysłany: Pią 22:53, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
zależy jak ci szarpie.Możliwe jest żę to są wodziki,lub tak jak kolega napisał sprzęgło.A ze ci dusi to coś z gaznikiem lub zapłonem.Najlepiej ustaw zapłon,wtedy bedziesz wiedział ze to gaznik na bank
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek175
Moto-Amator forum
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:36, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem zapłon jest za mocno przyśpieszony lub nie jest ustawiony równo na dwa cylindry bądź jak już było wyżej pisane świece(świeca)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobiash13
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:05, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a jak dobrze ustawic zaplon an 2 cylindy oraz dobrze wyregulowac gaznik ? i jakie swiece polecacie do jawy ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tobiash13 dnia Sob 20:09, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:05, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
no gaźnik to po rozgrzaniu regulujesz az silnik zacznie łądnie pracowac i wchodzic na obroty a swiece mozna np NGK ale zwykłe iskry tez dadza rade a zapłon no to juz inna bajka ale jak wczesniej było dobrze to moze zapłonu nie ruszac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:24, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnik na stół, rozbierasz i czyścisz go dokładnie, potem bierzesz się za jego regulację
Regulacja zaczerpnięta z forum jawacz.pl :
"Regulację przeprowadza się na rozgrzanym silniku w następujący sposób: śrubę biegu jałowego dokręca się do oporu, zmniejszając w ten sposób do minimum dopływ powietrza, czyli w tym momencie mieszanka jest bogata. Silnik uruchamia się przy otwartej przepustnicy, a następnie przymyka się ją (za pomocą śruby przepustnicy) stopniowo, aż do chwili, w której nastąpią zakłócenia w pracy silnika. Wtedy należy powoli odkręcać śrubę biegu jałowego do czasu, aż wyrówna się praca silnika i następnie w dalszym ciągu przymykać przepustnicę. Gdy w pracy silnika następują nowe zakłócenia, odkręca się znowu śrubę biegu jałowego i postępuje się w ten sam sposób tak długo, aż się uzyska równomierną pracę silnika przy odpowiednio małej prędkości obrotowej. Chcąc zwiększyć moc silnika musimy dać bogatszą mieszankę, co uzyskamy przez pociągnięcie do góry iglicy przepustnicy. Otwór przelotowy w dyszy głównej paliwa jest kalibrowany z dużą dokładnością i dlatego nie wolno go rozwiercać ani zaklepywać dla zmiany średnicy. Jeżeli chcemy zmienić stosunek mieszanki przy średniej prędkości obrotowej, musimy przesunąć zapinkę na iglicy przepustnicy w inne położenie. W celu wzbogacenia mieszanki podciągamy iglicę przepustnicy do góry i odwrotnie dla zubożenia mieszanki opuszczamy iglicę niżej. Położenie iglicy należy zmieniać, przesuwając ją najwyżej o jeden rowek, po czym należy sprawdzić pracę silnika podczas jazdy."
Regulacja w mojej CZ według tego opisu zajęła mi 5 min, nie jest to nic skomplikowanego
Świece - NGK B8HS lub B7HS
Za zapłon i jego regulacje możesz się zabrać jeżeli czyszczenie i regulacja gaźnika nic nie dało.
Jak na moje wodzik odpada - nie można byłoby żadnego biegu włączyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:58, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a mi bez tego opisu 30 sekund .
Inny opis:
wkrecasz do konca srube od wolnych obrotów i wykrecasz o 2,5 obrotów. jezeli nie paracuje poprawnie to regulujesz dalej. srube przepustnicy sam regulujesz tak zeby motor nie gasl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:46, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Akurat z tym to się nie zgodzę, takie ustawianie to jest na odpier*** Fakt można tak ustawić ale czy będzie to dokładne? nie sądze. Najlepsza i najdokładniejsza jest ta metoda, która dałem w tym opisie, dlaczego? a dlatego, że każdy silnik jest indywidualistą. Dobór odpowiedniej ilości powietrza w mieszance zależy od stanu silnika, a dokładnie od kompresji. Im silnik jest bardziej dobity tym zapotrzebowanie na powietrze w mieszance zmniejsza się. Jakbym ustawił w mojej czesławie 2,5 od wolnych to nawet nie odpaliłbym jej - żeby nie było, silnik jest w dobrym stanie, 8000 km po szlifie.
W ogóle skąd Ci się wzięło te 2,5 obrotu? Serwisówka według Twojej metody podaje od 1 do 1,5 jeżeli dobrze pamiętam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:13, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po 1 to moje ustwienie nie jest na odpierdol... meczhaniką motocykli zajmuje sie od 10 lat. z Czeskim sprzetami mam doczynienia od 5.
Oczywisicie ze kazdy silnik jest inny ale co powiesz na to ze w 6 róznych modelach moje ustwienie mieszanki sie sprawdzalo??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobiash13
Moto-Amator forum
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:27, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nadal Sprzeglo szarpie wymienilem tarcze oring i nadal szarpie nie wiem co z tym zrobic prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CedoY
Moto-Amator forum
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamień/KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:17, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
to gaźnik albo zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|