 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Błażej
Moto-Amator forum

Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowzy Sąc
|
Wysłany: Wto 22:11, 18 Maj 2010 Temat postu: Mały problem z ładowaniem |
|
|
Witam wszystkich i proszę o pomoc bo tylko w was nadzieja.
Mam jawę cz 350 z instalacją 6v.kiedy chodzi na wysokich obrotach to kontrolka dynamo gaśnie ale zaraz jak spuszczę z gazu to motocykl gaśnie.Po prostu na wolnych obrotach motor nie pochodzi a już nie mowie o tym jak włączę światła to od razu gaśnie.Nie ma ładowania i pytanko co to za przyczyna ?? Nie mogę nigdzie pojeździć bo włączę światła i zgaśnie a nie będę trzymał na skrzyżowaniu 3000 obrotów. poradźcie coś proszę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Błażej dnia Wto 22:12, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Binladen
Moderator

Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:31, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
regulator napiecia albo szczotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:54, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rozkrec regulator i wyreguluj styki na regulatorze(przeczysc drobny papierem sciernym)
Pojedynczy styk ma miec przerwe miedzy stykami na 0.35 a podwojny miedzy dolnym stykiem 0.3...mierzysz to szczeliniomierzem.
Pozniej styk podwojny ma tak sprezyne ktora jest zawieszona na dwoch haczykach.jeden z nich delikatnie odginasz tak zeby sprezyna byla troszeczke bardziej naciagnieta...to spowoduje zwiekszenie napiecia ladowania i pradu
Pozniej mozesz sie zajac wirnikiem. Rowki na komutatorze najlepiej czysci tepym srubkretem, pozniej calosc pzecierasz drobnym papierkiem i zakladasz. odkrec cala podstawe przerywaczy zeby nie uszkodzic szczotek(zaznacz w jakim punkcie byla przykrecona podstawa). ustwiasz przerwe i powinno smigac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 23:05, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|