 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motomaniek10
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:11, 28 Mar 2011 Temat postu: Po rozgrzaniu gaśnie(JAWA TS) |
|
|
Od czego moja jawa mogła nagle stracić moc? Odpaliła dzisiaj i rozgrzałem trochę na wolnych chce jechać i słabnie zaraz gasnąć. W czym rzecz, jeżeli jeszcze w czwartek chodziła jak należy? Opóźniłem nieznacznie kąt wyprzedzania zapłonu i pomogło, odpaliła i miała moc. Jednak po ok 10km straciła ją jak chciałem wyjechać pod górkę. I teraz nie chce zapali. Ładowanie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:23, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Może być:
-zbyt mały poziom paliwa w gaźniku
-przytkane dysze
-2 pierścień pęknięty
-uszkodzenie uszczelniacza
-cewki zapłonowe przegrzane i grzeją się po krótkie jeździe
-kondensatory uszkodzone
-świece do wymiany
-brak mi więcej pomysłów
Wszystko to teoretycznie tylko przypuszczenia gdyż wszystko zależy od tego ile masz przejechanych kilometrów i jak serwisujesz motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 4:15, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dawka paliwa, czyli zabawa z regulacją gaznika lub traci iskrę, a to jest bardzo prawdo podobne więc wyczyść platynki cienkim papierem ściernym i sprawdz przerwę, ustaw jak by co na 0,3mm, sprawdz świece, na końcu kondensatory, mogą świrować z podawaniem iskry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
matisl
Administrator

Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Czw 14:23, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jeżeli zmieniałeś kąt wyprzedzenia zapłonu, to sprawdź przerwe na platynkach, mogła ulec zmianie i po rozgrzaniu się materiału przerwa zanika; może być to też wina cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:16, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
albo nie ma smarowania krzywki i ślizgacze kowadełek w przerywaczach się zacierają. Spotkałem się z tym dawno temu jak zajechałem do kolesia i dziwił się że co ustawi motor to mu nie che zapalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|