Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:57, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
iskra jest bo wykrecalem fajki i sprawdzalem na samym kablu i jest elegancka iskra ,a z popychy czasami odpali ale bardzo zadko i jak odpali to raz rwie a raz muli a jak chce sie zatrzymac to gasnie odrazu ,a z kopniaka nieodpali wogule niema opci nawet raz odpalil z kopniaka ale sam wkrecal sie na 4 tys obrotow i chcial wyzej to odrazu zgasilem.... bo wyl i balem sie o silnik....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:54, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Masz to samo co ja miałem kiedyś przy wykręceniu fajki iskra jest po wkręceniu iskry nie ma i co się okazało że miałem słabą iskrę, wyczyść wszystkie styki jak to nie pomoże wymień kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:36, 05 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
wiec tak podkusilo mnie zeby wymienic swiece i wymienilem 1 bo 2 ma inny gwint i co dziwnego odpalil od 3 kopa ,tylko dalej raz rwie raz muli podczas jazdy i stracil duzo na mocy .... i na ssaniu ma ponad 4 tys obrotow a jak wylacze ssanie to spada z obrotow i gasnie... musze podtrzymywac gaz... i niemoge go wyzej zakrecic niz 5 tys obrotow (w miejscu) podczas jazdy niepatrzylem... ,krecilem tymi dwoma srubkami i juz zglupialem niewiem jak go wyregulolwac i na ktorym poziomie ma byc iglica... ,co waszym zdaniem moze byc nie tak ? bo mi sie wydaje ze gaznik jest rozreghulowany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:44, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to żeś to zwalił bo to nie bd wina gaznika bo co m gaznik do iskry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:09, 06 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
chodzilo mi oto ze to byla wina swiecy ze nieodpalal bo wlkozylem inna i to stara i odpala... tylko ze krecilem wczesniej tymi srobkami i rozregulowalem gaznik calkowicie bo raz rwie raz muli ma bardzo duze obroty na ssaniu a bez ssanie spadaja i jak niepodtrzymam manetka obrotow to zgasnie... i to raczej wina gaznika moim zdaniem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario180
Moto-Amator forum

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:28, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, teraz to wina gaźnika trzeba wyregulować chociaż jak nadal niebędzie mocy albo będzie strzelało w gaźnik to zapłon i tak masz przestawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:23, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no wiec tak gaznik ,mam juz wyregulowany i nic nieprzerywa i pruje jak trzeba ,ale jeszcze dobija mnie odpalanie na zimnym silniku... musze sie meczyc... a jak jest rozgrzany to pali z pierwszego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:59, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To już musisz mieć dobrą świece o dobrej ciepłocie np: F95 jak to nie pomoże to musisz mieć poprawną regulacje gaznika i zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario180
Moto-Amator forum

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:14, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ale jak popompujesz na ssaniu i zapłonie tak z minute to ci nieodpali na zimnym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:34, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jutro kupie nowa uszczelke na laczeniu gaznika z cylindrem i nowe swiece i zobaczymy... ,ja kopie go zawsze ok 7 razy na ssaniu na wlozony,m kluczuku ale na przesunietym przelaczniku na wylaczony.... a puzniej wlaczony i odpalam....a przewaznie raczej prubuje ....,a jeszcze jedno pytanko czemu raz swieci mi sie kontrolka zolta od luzu a raz nie... i czemu jak wrzucam 1 bieg to slychac ze wejdzie ale wlacza sie tak jakby dwojka zamiast jedynki bo ciezej mu ruszac i rozpedza sie jak na 2 biegu....? i niewiem co jest grane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mario180
Moto-Amator forum

Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:24, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak tak niema mocy to może chodzi na jednym tłoku . Ja raz niezuważyłem i jeździłem na jednym ale sie mulił jak cholera jeździć sie niedało i jak sie okazało kabel od cewki wypadł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz22980
Moto-Amator forum

Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:38, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ale juz nicniemuli... tylko teraz ta zolta kontrolka i 1 bieg.... tak jak napisalem wyzej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|