Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1324
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:46, 27 Lip 2010 Temat postu: Problem z silnikiem Romet Komar |
|
|
Witam, problem przejawia sie nastepujaco:
-Silnik chodzi nierowno, przerywa
-swieca jest czarna, osmolona po kilku minutach chodzenia silnika
-momentami strzela z gaznika
-ostatecznie silnik gasnie i nie chce odpalic do momentu wyczyszczenia swiecy
Kilka razy czyscilem gaznik, wszystkie dysze itp. Sprawdzilem tez droznosc rury pod siedzeniem doprowadzajacej powietrze do gaznika. Ustawialem tez zaplon. Gaznik jest ustawiony prawidlowo, palliwo dochodzi prawidlowo Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek1324 dnia Wto 13:48, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:28, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wiec jesli swieca okopcona strzela z gaźnika to musi byc jednak albo zle zapłon ustawiony (lub cos na zapłonie cewka itp) albo gaźnik innej opcji nie ma no chyba ze złą swieca ale w to wątpię ,,chyba ze moze byc cos z cylindrem jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:34, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz kondensator , hehhe pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:37, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon to tez kondensator ))) nie trzeba tłumaczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek1324
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:20, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ale jezeli byl by to kondensator to chyba przerywal by caly czas zas gdy swieca jest wyczyszczona to przez jakies 10-15min silnik chodzi idealnie.
Zastanawialem sie czy to nie bedzie czasem poluzowany zimmering od strony zaplonu poniewaz w czasie pracy silnika widac wydostajace sie bąbelki z miejsca gdzie umieszczona jest kopajka (wajcha od rozruchu) Moze nie ma kompresji przez to? Nie mam juz bladego pojecia co moze byc nie tak poniewaz zaplon ustawiany byl kilkakrotnie do przodu i do tylu tak zeby bylo dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:05, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
yyy co jak tam nie ma simeringa to silnik komara okraglak czy rometa kwadratowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek1324
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:36, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sillnik okragly, komar 2 biegowy. Zakupilem simmeringi i kondensator, byc moze cos to pomoze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:42, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
simeringi w tym silniku sa tylko na wale i na zdawczej zebatce od starteera nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek1324
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:48, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No tak i wlasnie te dwa ktore sa na wale chce wymienic tylko nie wiem czy trzeba do tego rozpolawiac silnik czy wystarczy z jednej strony zdjac magneto a z drogiej sprzeglo i da rade to zrobic po prostu kladac komarka na boki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:22, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tak da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:13, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wygrzebujesz je srubokretem potem nabijasz i po problemie, jesli sie myle to poprawcie mnie , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:49, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tak o sobie srubokretem nie wyjda mozliwe ze bedzie trzeba je naciac po boku i dopiero próbować wyciagnac potem odtłuscic posmarowac silikonem i nabic nowe i powinno byc ale czy to wina simeringów to nie wiem jesli sa bardzo zniszczone to moze ciągnac olej z silnika i zakapca swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|