Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja gaźnika Jawa 350

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek777
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: orientacyjnie Rzeszów :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:01, 28 Sie 2009    Temat postu: Regulacja gaźnika Jawa 350

Powiedzcie mi jak to wkońcu jest z tą iglicą, bo zawsze mi się to myliło, zapominało... Jak dam zapinkę na samą górę, czyli opuszczę maksymalnie iglicę to co? Bierze mniej czy więcej paliwa niż w innych położeniach?

O! i jeszcze z tym poziomem paliwa. Podajecie żeby ustawić na ileś tam mm... Jak to się mierzy i ile powinno być?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek777 dnia Pią 14:04, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:29, 28 Sie 2009    Temat postu:

jak iglica jest wyżej czyli na niższym zamku więcej mieszanki leci do cylindrów, jak iglica niżej czyli górny zamek mniej mieszanki.
Co do poziomu paliwa znalazłem w instrukcji:
"Poziom paliwa w komorze pływaka
- przy pomiarze od płaszczyzny podziału gaźnika i przy wartości ciśnienia paliwa 1,837 kPa (250 mm słupka paliwa) - wynosi 11±1 mm."

Mam nadzieje że pomoże, chociaż troche albo ktoś przetłumaczy Ci to na "nasze"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cynek777
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: orientacyjnie Rzeszów :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 28 Sie 2009    Temat postu:

hehe dzięki, przyda się bo myślałem że jest na odwrót z tą iglicą, bo tak przestawiam i przestawiam. Od początku miałem zapinkę na samej górze i troche jedna świeca była mokra, dałem na środkową... niby w porządku, ale z jednego kolanka na tłumiku cały czas kapało a na świecach lekki czarny osad. Dzisiaj podniosłem całkiem to świece czyste i motur mocy nabrał jeszcze jutro bede zmieniał, teraz przynajmnie wiem jak i co

a druga odpowiedź to naprawde mnie rozwaliła Laughing

dzięki za info
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:07, 29 Sie 2009    Temat postu:

ja to znalazłem w instrukcji, może ktoś da rade przetłumaczyć prościej, i jak tego dokonać.
A może jak motorek już śmiga dobrze nie będzie trzeba ustawiać Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cynek777
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: orientacyjnie Rzeszów :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:50, 29 Sie 2009    Temat postu:

nie no, motorek śmiga dobrze. Po wielu ekscesach wkońcu wyszedłem z nim na prostą Wesoly i tylko od czasu do czasu jakaś regulacja żeby mi się nie nudziło hehe
a z tym poziomem to widziałem pare wypowiedzi i nie wiedziałem o co chodzi, więc pytam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:57, 30 Sie 2009    Temat postu:

No jak Ci sie nudzi to polecam przy pralce podłubać, bo przy motorku można coś przedobrzyć przez przypadek.
Co do tego poziomu poczytałem jeszcze jak to jest w MZ i chodzi o to że ten wymiar mierzy sie od krawędzi uszczelniającej, czyli tam gdzie sie styka z resztą gaźnika. Potrzebna jest stara komora pływakowa z wycięciem na szybkie, i naniesionym wymiarem zaczynając właśnie od krawędzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Nie 10:58, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin