|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:14, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jak sie bawił z nia tak dugo to raczej dobrze uszczelnił regulował i nic nie dawało a jak by był odczepiona guma od filtra to i tak by z obrotów schodziła iglice przerabiał bo była za gruba wiec ona moze byc problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:36, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja tylko próbuje pomóc , to tyle . pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel2089
Moto-Amator forum
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:57, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kolego po pierwsze zamien ta iglice na nowa jak ja przytarles "po swojemu" napewno nie trzyma orginalnych wymiarow i dostaje wieksza dawke paliwa. Jak bedziesz miec nowa iglice i jawa nadal bedzie sie tak samo zachowywac to wez sie za ustawianie gaznika. Problem napewno nie lezy w laczeniu gaznik - cylinder, gaznik - filtr powietrza Wiem to z doswiadczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:10, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:37, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
no ja też tak mówiłem ale co tam , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stegnacjuss
Moderator
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:22, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tez tak pisałem hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryfar16
Moto-Amator forum
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:11, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kurcze, strasznie cięzko o oryginalną iglicę, ale poszukam. może to rzeczywiście też kwestia dotarcia, bo po delikatnym rozgrzaniu problem już nie występuje. dzięki za podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:57, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wiec co sie tyczy tego automatu to przy redukcji radze uzywac zwykklego sprzegla. nie prawda jest ze jak sie uzywa czesto automatu to skrzynia siada. Ja nie moglem sie przyzwwyczaic 4 lata temu ze tak moge. ciagle na klamke od sprzegla
Jedna tylko dopowiem rzecz. jak dobrze wyregulowany naciag linki i automat dobrze zalancza sprzegielo to nic sie nie dzieje.
Panowie regulacja regulacja regulacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|