Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:09, 28 Sie 2009 Temat postu: Projekt KTM GS 250 z silnikiem MZ 250/2 ES |
|
|
Zaprzaszam wszyskich do komentowania moich wynalazków, możecie je zobaczyć w galerii głównej, piszcie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xSZKIELETx dnia Wto 12:45, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:21, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Podaj chociaż link a nie pisz bez sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:12, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No w tym problem że narazie nie moge ?!? bo nie udzieliłem conajmniej 3 wypowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:29, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no już są 3 wypowiedzi to możesz coś podrzucić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:41, 22 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Nikt nie jest ciekaw jak coś takiego zrobić i czy daje to rade???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:37, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm ja już widziałem takie przeróbki więc dla mnie to nie nowość pewnie daje sobie rade bo silnik 250ccm to na średnim terenie jest gites
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:34, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A nawet bardzo daje rade, wszystkie crossy typu 50ccm,80ccm a nawet niektóre 125ccm zostawiam z tyłu w kłębach kurzu załorzyłem bardzo małą zębatke w silnik bo zaledwie 13 zębów więc na 1 biegu praktycznie koło się ledwo kręci ale za to wogule go nie urzywam he he bo na 2 biegu można wyjechać wszędzie. No ale oczywiście nie wiem czy by tak było jak by nie przerubki silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xSZKIELETx
Moto-Amator forum

Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:34, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
W tą zime mam zamiar załorzyć 5-biegowy silnik TS no i coś przy nim potuningować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:01, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Po skończonym zabiegu fotki proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|