|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinek33505
Moto-Amator forum
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:28, 09 Kwi 2010 Temat postu: klin romet problem |
|
|
Witam.
Mam problem z ogarem mianowicie miejsce na klin w wale jest za male i oryginalny klin sie nie miesci spada przy zakladaniu kola magnesowego a gdy go spiluje jest git ale sybko go scina jezeli macie na to sposob prosze o pomoc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:16, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wez go spiłuj i wklej go np: kropelką ale na równi nie żeby nie wystawały jakieś boki, i spiłuj go tylko ze strony co wchodzi wał... I nie ma mowy żeby się zerwał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:40, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak teraz robią te kliny , lekko podpiłuj klina , wbij lekko młoteczkiem i musi trzymac , a potem mocno ale to naprawde mocno przykręc magneto i nie ma prawa ci klina zerwac , PoZdRo !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:43, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
klejenie klina?? opamietajcie sie!!
po to jest miejsce na klin zeby on wchodzil ciasno, bardzo ciasno. jezeli bedzie mial luz to rozbije otwor w wale i dowidzenia.wal nadaje sie na przetop a raczej czop.
Klin szlifowac najlepje drobnymi pilnikami o drobnej zarnistosci. po dluzszym szlifowaniu najelpej sprawdzac czy wchodzi.ma wejsc na wcisk i to z dobrym oporem.
Jezeli ci scina klin co jakis czas to mozesz miec zle zaplon ustwiony i to nie bedzie wina klina. Jednak te prywaciarskie kupa co produkuja to shit. lepiej jest sobie dorobic klin ze stareg klucza plaskiego, mamy pewnosc ze nie peknie.
Pamietam te czasy jak w 30 minut mialo sie klin do WSK pod magneto bo zwykle przyjezdzaly 1 wks dzienie z klinem do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 16:44, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:19, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
heh , pamietam te czasy tylko ze ja dorabiałem z grubej podkładki , i trzymało nawet długo tylko jak sie szalało to nie wytrzymywało zbyt długo , i tak jak powiedzial kolega , moze masz zle zapłon ustawiony i scina klina , i klin nie moze zbyt luzno wchodzic bo wyrobi miejsce na czopie i wał bedzie tylko do podtarcia dupy za przeproszeniem , pozdro , biedny kaczynski sie rozbił , ehhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinek33505
Moto-Amator forum
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:23, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dobrze sprobuje klejem kropelką cos pokąbinowac a jezeli juz podkleje i mi zerwie klina to jak go puzniej wyciagnąć z rowka??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcinek33505 dnia Nie 13:24, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:18, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
lekko uderzasz srubokretem na jego krawedzi i sam wychodzi ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian1024
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WOLIN Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:20, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Odpuść sobie ten klej, zeszlifuj klin i co chwile sprawdzaj czy już starczy, klin musi wchodzić ciasno w swoje gniazdo z lekkim oporem tak jak wyżej mówiono; a jak zerwiesz klin to na pewno sobie poradzisz z wydobyciem go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:23, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no ale jak zrywa kliny to moze byc tez zapłon za wczesny i bedzie scinac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:20, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
colnij zaplon bo bedzie Ci scinac i klina rob z porzadnej stali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|