|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:30, 07 Sty 2011 Temat postu: Problem z ładowaniem |
|
|
Tak jak w temacie na wolnych obrotach ładowanie na akumulatorze wynosi 11,5V po dodaniu gazu jest lepiej bo dochodzi do 13V. Jest to quad 150 jaka może być przyczyna regulator? Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:43, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
nie widzę problemu po dodaniu gazu max powinno być 14,4V więc 13 woltów jest ok. Wszystko zależy od dokładności pomiaru miernikiem....jaką masz odchyłkę wskazań??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:51, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
+- 0,5 v
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:53, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli nie widzę problemu, gdyż na wolnych obrotach zawsze aku jest słabo doładowywane, a napięcie ładowania zwiększa się wraz z wzrostem obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
droppoll
Moto-Amator forum
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:12, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze jedno pytanie czy to mi coś poprawi ładowanie czy to tylko ściema [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:40, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ten raczej nie , zrób jak ja , kupiłem elektroniczny , miał jakąś taką niemiecką nazwę , elektronikus i coś po szkopsku dalej , załozyłem i poprostu bajka , ładowanie w etz jest troche słabe na wolnych obrotach , ale to juz około 1000 obr/min , a tak to powyzej tego daje rade , ja jeszcze u siebie wymienie komutator bo szczotki nowe , regulator , a gdzieś mi się jarzy ciemno na wolnych czerwona kontrolka , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:20, 14 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen w quadach jest zwykle bezszczotkowa prądnica z racji że musi zajmować mało miejsca. W kilku modelach widziałem takie badziewne, małe ale coś tam ładowało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:49, 21 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zwiększy ci ładowanie maximum o 1v więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|