|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:21, 08 Lut 2009 Temat postu: świeca |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
będzie z tym dobrze??
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba to będzie lepsze tylko pytanie jaki kod świecy NGK jest dla mz etz 250 tzn chodzi o cieciepłote mz ma M14*260
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:48, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
już mam. ale pytanie jak z tymi świecami jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:02, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kur... lenar90 nie pisz kur... post pod postem tylko używaj opcji cytat bo mnie już to kur... wkurw... CZYTAŁEŚ REGULAMIN?? zacznę stawiać OSTRZEŻENIA....
Moim zdaniem kupić NGK najlepiej albo BRISK ale nie przez allegro bo to się nie opłaca, u ciebie na rejonie musi być jakiś sklep to kup świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:02, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ale bym kupował ją razem z innymi częściami więc przesyłka odpada- koszt
chodzi mi o to że do mz powinna być NGK B8HS a kooleś ma BP8HS czy one są różne?? czy jak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:24, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Aaaa no chyba że tak to się różnią ciepłotami NGK B8HS ta świeca tak jak ty gadasz do MZ bo ona ma dobrą ciepłotę na zimę i na lato a świeca BP8hS to jest idealna na lato a na zimę to ci MZ nie odpali na koma jak będą silne mrozy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:00, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
hmm czyli w lato lepiej jeżdzić na tej BP8HS ciekawe tylko w jakiej najniższej temperaturze odpala:) bo jak powyżej zera pójdzie to w sumie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:04, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Na każdej świecy odpalisz tylko zależy za którym razem bp8hs w mocne mrozy to za pierwszym nie zapalisz około 3, 4 ale to też różni się ustawieniem zapłonu i kompresji silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zyrafao2 dnia Pon 21:06, 09 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lenar90
Moto-Vip
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:20, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ale ciekawe czy jakoś znacznie lepiej się spisuje e lato na cieplym silniku to może by i był nieźle ale tak to chyba nie warto. Biore B8HS zobacze co te świece potrafią w porównaniu do starej iskry f95:) A mam takie pytanie bo mi w tym wgłębieniu troche tak zabrzudza się osadem, myśle że to z cylka bo mam kiepski gwint na głowicy, może mi się to odbijać odczuwalnie na mocy??, napewno na kompresji, a przez co może troche gorzej palić, ale w sumie z odpałem nie mam problemu: )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:59, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No tam powstaje ci spalanie mieszanki więc tam zawsze będziesz miał osad bo to jest nagar, jak będziesz miał czas ściągnij głowice i wyczyść głowice i tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|