|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zdrzala
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:14, 14 Lut 2010 Temat postu: Hałaśliwe Sprzęgło Honda Cbx 650... |
|
|
Witam. Poskładałem niedawno silnik od Hondy CBX650 jednak irytuje mnie stukanie prawdopodobnie sprzęgła na wolnych obrotach i teraz pytanie - orientuje się ktoś o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate pod koszem sprzęgłowym, chodzi mi o kastor luzu. ? Zastanawia mnie czy jest to powód złego ustawienia kasatora... a może ten hałas to luz między koszem a tarczami... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:33, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ten chałas to całkiem możliwe że luz między tarczami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:03, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A jak jest po wciśnięciu sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdrzala
Moto-Amator forum
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:00, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Po wciśnięciu sprzęgła bez zmian. Zaznaczę, że dzieje się tak jedynie na niskich obrotach do 800-1000obr/min, powyżej jest ok.
W serwisówce jest podane, że wolne obroty to 1000 +/- 100 obr/min, aczkolwiek wolał bym żeby pracował na 500-700 wtedy ładniej mruczy
A wiecie może o ile powinny być przesunięte między sobą koła zębate kasatora luzu ? Ja przesunąłem o jakieś nieco ponad pół zęba bo taka była różnica między nimi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:28, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli po wciśnięciu sprzęgła by hałas ustawał to skłaniałbym się ku luzowi tarcz sprzęgłowych jednak jeśli bez zmian to to raczej bym odrzucił ale nic na 100%
Jak producent zakłada 1000 +/- 100 to tego sie trzymaj, niższe wartości są po prostu niezdrowe dla silnika.
Co do tego luzu to powinno w serwisówce być chyba że to jest eksploatacja motocykla a nie naprawa. Luz powinien być z danych producenta przykro mi ja niestety nie wiem gdybym wszystko wiedział to bym w Cambridge pracował.
Proponuje zwiększyć obroty do 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|