Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:27, 23 Maj 2007 Temat postu: Audi 200, Tłoki i Blok silnika (cylinder) |
|
|
Mam problem niewiem coto morze być bo tak wymieniam w Audi wał korbowy no i wszystko załorzyłem tylko niewiem coto morze być jak jest narysunku cylinder i u samej gury wejscie tłoka ma coś dziwnego zakonczone na samej gurze wiecie morze coto jest, lub tłok jest na samym dole na rysunku i terz wyglonda inaczej, Tłoki mam kute 4 piersieniowe a na bloku silnika na 100% to niejest krawęrznik bo to jest za zbyt durze
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Toniu3546
Crossman
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:19, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zyrafa, mozesz jasniej, bo nic nie rozumiem z tego co tutaj napisałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No cylinder powinien być prosto a umnie u samej gury jest tak jakby scięte jak widać na rysunku i tłoki tez są jakieś dziwne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Śro 20:30, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie za bardzo zrozumiale ale czy chodzi o to ze tloki sa u gory stozkowate i tuleje u gury na koncu maja takie zwezenia czy cos w tym stylu bo ni kapuje o co ci chodzi troche jasniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:32, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wyglonda normalnie bez tuningu itp... to tak jak jest pokazane na rysunku 1 a umnie z tuningem to 2 rysunek to sie rurzni troche i niewiem coto dokłądnie jest i poco to wszystko ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Śro 21:36, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
moze to przez to ma leprze sprezanie albo mieszanka pod swiece lepiej wpada
PS: tylko sie niesmiej! nieznam sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacky
Street-race
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Śro 22:08, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no to chyba tak jak ostap mowi ze to chodzi o kompresje ale czy to cos daje w porownaniu od normalnego ukladu to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:14, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No to coś jest takie ostre jak rzyletka a tłok to jest tak wykuty specialnie bo powiększa moc i szybkość a to co do bloku silnika to niewiem coto morze być ?? tak jak mówie wczesniej jest to ostre jak rzyletka i ze środka uwalone z nagaru a z gury czyste (srebrne) i to jest połonczone razem z tuleją czyli to bedzie wtakim razie tą starą tuleje ktoś wyćiągnoł i wprasowywał nową jutro bede wiedział coto jest i do czego słurzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Czw 15:49, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to napisz sam jestem ciekaw co to tak naprawde jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:09, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Okazało się ze z bloku zostały wyciagnięte orginalne tuleje i wprasowane nowe tuleje a to ugury niepamiętam nazwy bo dość trudna ale słurzy to do tego że powiększa moc silnika i zwinosć i mniej pali co do palenia to prawda bo Audik mi palił 10litrów na 100 a pojemnośc 2.2 + powiększana srednica tuleji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
eloziom
Offroad
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:05, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
10l przy pałowaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:49, 24 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
hehe nieno 10L paliła na trasie ale deptaniem a po miescie to nawet wzieło ci 12L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|