|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:58, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to jakieś przejaskrawione jest.
Ten silnik musiałby mieć przynajmniej 200KM ........
Z 1.6 coś takiego wyciągnąć.......
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
eloziom
Offroad
Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:10, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
This car is mine, Its a B16 stroked to 1.8 using JUN parts. The car is ALL MOTOR!!! Uses AEM ECU. If you want to see more of it go to my videos and check how it looks too.
this is a b16 160hp whith turbo and program centraline sistem or ship thats why the car those not cut in 8500pm.thats a nice way to blow a civic.but is dam powerful no dout |
Czyli to jest 1.8 turbo a nie 1.6 jak piszesz powyżej i chyba ma jeszcze jakieś badziewia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavel007
Moderator
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z mzetz.fora.pl
|
Wysłany: Wto 20:01, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
o ja pier. ale to ma buta zyrafao powinien sie tym zaineteresowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ostap
WYMIATACZ
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie, podlasie
|
Wysłany: Wto 20:17, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
zaraz wpadnie i moze napisze cos ciekawego o VTEC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:44, 24 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) - system otwierania zaworów w zależności od wciśnięcia pedału gazu. Kiedy silnik wkręca się na wysokie obroty zawory gwałtownie otwierają się ( do tej pory w celu zmniejszenia zużycia paliwa są otwarte do 50% ) i samochód dostaje przysłowiowego "kopa". System VTEC jako pierwsza zastosowała Honda. Do dziś firma Honda specjalizuje się w systemie zmiennych faz rozrządu i jest w tej kategorii motoryzacji na 1 miejscu w świecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|