Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

etz 250 /gaźnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ETZPOWER94
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 14:46, 23 Lut 2012    Temat postu:

Cewka to cewka, musi się grzać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:14, 23 Lut 2012    Temat postu:

nie słuchaj ETZPOWER94.. cewka NIE powinna sie grzać ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ETZPOWER94
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Czw 15:55, 23 Lut 2012    Temat postu:

Cewka zawsze będzie ciepła, o to mi chodziło, ale jak jest gorąca to wiadomo że nie jest ona dobra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:48, 23 Lut 2012    Temat postu:

jakoś moja w silniku etz 150 nie grzeje sie wgl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:47, 23 Lut 2012    Temat postu:

Profilaktycznie kupiłem nową cewkę, wyczyściłem wszystkie styki od regulatora do alternatora\prostownik,.. dzieje się to samo, z tym, że.. podłączyłem miernik, aby sprawdzić ładowanie, wahało się w przedziale, 12,45-14,08v ale jak pochodził chwilkę ( ok 3 min ) cały czas mierzyłem spadło do 9v skoczyło do 11v potem na 8v ... i zgasł.. i tak kilkakrotnie.. nie wiem gdzie tkwi przyczyna..diody ? prostownik ? regulator ? ( regulator podmieniałem, mam ten niebieski, a w motocyklu czarny polski, dzieje się to samo z tym,ze niebieski pokazuje napięcie max do 12,8v nawet jak przegazuje.. przewód nowy, fajka ,świeca ngk b8hs,

..gdzie szukać przyczyny..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:34, 23 Lut 2012    Temat postu:

dokonałeś pomiaru diod prostownika ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:08, 23 Lut 2012    Temat postu:

..chodzi o ich oporność\przepustowość..?

..jeśli tak to nie, nie wiem ile mają mieć, tj są tam trzy, (prostownik)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:29, 23 Lut 2012    Temat postu:

bład...dokładnie jest ich 6 dużo amperowe i 3 mało amperowe łącznie 9.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:49, 23 Lut 2012    Temat postu:

ok rozumiem, 3 widać od góry(mało amperowe?), reszta jest pod płytką ? i jeszcze pytanie dużo amperowe tj. ile amperów ? i małe ile ? pomierzę je miernikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:55, 23 Lut 2012    Temat postu:

Małe są chyba do 3 A. Dokładnie nie pamiętam.

Duże to alternatorowe diody np. Wytrzymują ponad 10 A.

Musisz pokombinować, cały ten zespół trzeba rozkręcić i posprawdzać każdą diodę. Zwykle padają te małe od wzbudzenia alternatora. Lepiej je wtedy wymienić na większe 5 Amperowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kuj-pom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:37, 28 Lut 2012    Temat postu:

,.. a wiec tak, sprawdziłem prostownik, wszystkie diody ok tj, 9 sztuk, profilaktycznie sprawdziłem stojan, czy nie ma przebić itp, też ok, wirnik również wziąłem pod lupę, jest ok, założyłem nowy komutator\pierścień (miedziany), szczotki są nowe tj ok 350km przebiegu jak wszystkie elementy, dodatkowo zakupiłem regulator z poloneza RNA-2, podłączyłem napięcie na pracującym silniku tj luzie, ok 12,4v po dodaniu gazu skacze od 12,4 do 14,4v,.. po chwili spada tak jak wcześniej opisałem dodatkowo żarówki, żarzą raz jaśniej raz słabiej, (instalacja była na nowo zakładana tj poprawiona złącza,konektory nowe ipt. wcześniej jeździłem nie było tych objawów) czy uszkodzony akumulator powodował by takie objawy ? tj np, przebicie na celi...?


Macie jakieś sugestie pomysły .?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pasjonat etz dnia Wto 23:38, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:58, 29 Lut 2012    Temat postu:

Tak, może. Jeżeli akumulator nie pobiera za dużego prądu to regulator sam w sobie ogranicza go. W przypadku gdy są włączone światła powinny one świecić białym światłem tak przy 2 tys już.

A sprawdzałeś czy żarówka od ładowania dobrze kontaktuje?? Miałem sytuacje że ona była powodem przygasania motoru przez zaśniedziałem styki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin