Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz16
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:56, 25 Lis 2011 Temat postu: Jak poprawić ładowanie w mz 150etz |
|
|
Witam. Chciałem się dowiedzieć jak poprawić ładowanie w etce. Słyszałem że można coś podkrecić w regulatorze. Dodam jeszcze że regulator mechaniczny. Z odpowiedzi dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:59, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Regulacja odstępu między stykami.
Jak zaczniesz go regulować bez odpowiednich przyrządów to będziesz mógł go wyrzucić(chodzi mi o twardość napięcia blaszek)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:44, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wymien szczotki i powinno byc ok ewentualnie przeczysc pierscienie slizgowe komutatora(papier scierny o ziarrnistosci 1000)
a przy regulatorze lepiej nic nie ruszaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:39, 25 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tu jest fajna stronka >> [link widoczny dla zalogowanych] << niestety po niemiecku a tłumacz gogle nie ogarnia całości tylko kilka pierwszych punktów. Kupa informacji i usprawnienia. A nad poprawą ładowania sam myślałem i doszedłem do wniosku że miedzi w alternator więcej nie nawinę i tak na prawdę mocy więcej nie uzyskam. Teoretycznie można uzyskać większe napięcie ale co na to cewka żarówki itd. W sumie policyjne mz z kogutami radiem syreną miały taki sam alternator więc proponuje doprowadzić do stanu 100% sprawności niż kombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:34, 26 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli chcesz mieć ładne ładowanie to polecam nawijanie wirników miedzianym paskiem , poprawa gwarantowana , potem kupno nowych szczotek , utwardzenie sprężyn , i przeszlifowanie wirnika drobnym papierem ściernym , no i regulacja mechanicznego regulatora według książki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:40, 03 Lut 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
Witam. Chciałem się dowiedzieć czy jak przeczyszcze wirnik i te (nie wiem jak to sie nazwa ale powiem na to zęby) drobnym papierem ściernym 1200 to czy to coś pomoże? Chce to zrobić bo moto gaśnie na światłach i musze dawać gazu. Za odpowiedzi dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:59, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
przeczyścisz pierścienie ślizgowe ???? polepszy Ci tylko kontakt szczotek, ale jeżeli szczotki są już wypalone...a po postach widzę że regulatora nie ruszyłeś a chcesz obejść temat...to tak nic nie zrobisz Pewnych procedur nie obejdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:58, 04 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Nie czyściłem. A szczotki są ok. A regulatora nie ruszam bo mechanik powiedział że orginalny jest lepszy od tego elektronicznego. I mam założony regulator mechaniczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:35, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zauważ że ten regulator właśnie trzeba regulować jak jest za słabe ładowanie i czyścić styki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:37, 04 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Ładowanie mam 14.7V na wysokich obrotach. A ty jaki regulator polecasz mechaniczny czy elektroniczny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:27, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mechaniczny, bo do elektronicznych nie mam zaufania.
A zmierzyłeś napięcie na wolnych obrotach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:02, 04 Lut 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
Nie pamietam. a jak podkrecić w tym regulataorze żeby było lepsze ładowanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|