Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kibic1910
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:54, 12 Lip 2009 Temat postu: Kilka problemów z MZ ETZ 250. |
|
|
Witam. Dziś odpaliłem swoją MZ-tę, lecz mam z nią kilka problemów:
1. Brak sprzęgła (naciąg przy klamce jest wykręcony na maksa). Gdy kumpel odkręcił tą tuleje co jest przy silniku (wchodzi w nią linka od sprzęgła) to bardzo lekko było czuć, że sprzęgło działa.
2. Zalewa mi świecę po ok. 5 min jazdy.
3. Nie chce się wkręcić na obroty powyżej 2000.
4. Brak ładowania akumulatora( napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika przekracza ledwo 12 v).
W ogóle czy taka czarna podkładka dystansująca pomiędzy cylindrem a krućcem ssącym może mięć jakieś znaczenie dla powyżej wymienionych problemów, bo jej nie założyłem, gdyż się złamała i czy do MZ-ty powinno się wkręcać jakieś określone świece czy po prostu te co pasują mogą być (oczywiście mówimy o świecach jedno elektrodowych)? Czekam na wasze sugestie. Z góry dzięki za pomoc
P.S. Od razu mówię, że motocykl stoi u kumpla i możliwość jakichkolwiek napraw bd prawdopodobnie dopiero za tydzień w niedzielę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kibic1910 dnia Nie 19:56, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:29, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
1 Wyreguluj sprzęgło przy silniku jak tam nie pomoże to rozbierz sprzęgło i będziesz widział co nie tak
2 wykręć gaznik, wyczyść i zmniejsz poziom paliwa
3 zrób punkt drugi to 3 się unormuje
4 albo konczą ci się szczotki ładowania lub siada ci regulator napiecia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kibic1910
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:13, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki. Jak będę miał okazję to zaraz wszystko porobię. Rozumiem, że ta podkładka i świeca różnicy żadnej nie robią ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:42, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ta podkładka dystansowa nie ma wielkiego wpływu to ma zapewnić izolacje cieplną jednak jak jej nie masz w kanale dolotowym powstaje próg i mieszanka natrafia na niewielkie przeszkody ale to dużo nie przeszkadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kibic1910
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:10, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Oki wielkie dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:08, 13 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A a swieca to też się różni, jaką masz tam wkręconą? jak F95 lub F100 to mogą być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kibic1910
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:07, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Oj nie powiem jaka tam jest świeca, gdyż po prostu nie pamiętam, ale w razie czego zmienię na odpowiednią. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:50, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Świeca ważne by była od silnika chłodzonego powietrzem bo wtedy ma wyższe wartości cieplne, ja śmigałem na świecy od malucha i było git, jak wkręcisz od normalnego samochodu to oczywiście pojeździsz ale nie za długo. Testowałem też świece 3 elektrodową i po kilku minutach na luzie (nawet nie jeździłem) silnik przestał pracować świeca sie zalała kompletnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:21, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bo w tedy świece trój elektrodową męczysz a czemu? temu że mieszasz bęzynę z olejem smarującym a te świece nie lubią bęzyny z olejem i je tak po prostu męczysz i aż nie walnie ikra i moto gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kibic1910
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:18, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Rozebrałem to sprzęgło na części pierwsze i okazało się, że tarczki się lekko posklejały więc je przeczyściłem. Złożyłem wszystko do kupy, a tu sprzęgła nie ma dalej. Nie wiem już co może być tego przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zyrafao2
Moderator

Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:13, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A wyregulowałeś sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:52, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć za dużo oleju, sprzęgło po złożeniu sprawdź czy jest najpierw na suchym silniku nawet bez uszczelki i bez odpalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|