|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:34, 23 Lip 2010 Temat postu: Ładowanie etz 251 gdzie to podlaczyc? |
|
|
Witam. Otoz mam taki problem gdy kupilem mz mialem zrobiona instaklacje 'na krotko" i postanowilem to zmienic. Polozylem sam instalacje i teraz cos sie stalo z ladowaniem... Na niskich obrotach kontrolka od ladowania nie pali sie dopiero na wysokich. Tak przy 3 tys obr. silnik przerywa dziwnie. zostal mi jeden kabel nie wiem gdzie go podlaczyc wiem ze powinien przyjsc do regulatora napiecia. Jest to kabel osnaczony przy 'diodach' czy jakos tak D+ a w tym problem ze w drugiej etz mam przy regulatorze takowe wejscie i nie ma problemu. Pomozcie prosze bo moje pomysly sie juz skonczyly
To foto tego regulatora:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez papisx dnia Pią 8:34, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:14, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] , http://www.mzetz.fora.pl/schematy,29/instalacja-mz,835.html prosze , masz tutaj jak podłączyć ładowanie do etz 251!!!prostszego schematu nie ma , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Pią 11:27, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:07, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam schemat ale chodzi o ten kabel z prostownika D+ bo powinno sie go podlaczyc pod regulator napiecia,a a ja przy regulatorze mam tylko 3 wejscia... [link widoczny dla zalogowanych] i w ogole chcial bym sie dowiedziec po co jest ten kabel D+ jezeli ktos wie to moze sie podzielic ta wiedza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez papisx dnia Pią 12:17, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:16, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi sie wydaje że ten D+ trzeba podłonczyć do jakiegoś innego kabelka , tu masz fotke z allegro [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Pią 12:20, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
papisx
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:18, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No wlasnie ale dodam ze wczesniej gdzies ten kabel musial byc podlaczony bo ladowanie chodzilo bez zazutu tylko teraz pytanie gdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|