Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:25, 15 Maj 2012 Temat postu: Ładowanie tylko na durzych obrotach mz etz 150 |
|
|
A więc ładowałem akumulator w mojej mz etz 150 zapłon elektroniczny odpaliłem motor ale zapomniałem odłączyć prostownika po dodaniu gazu kontrolka ładowania gaśnie tylko na dużych obrotach tak od 6000tys obrotów czy coś sie mogło spalić albo coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:48, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Możliwe że prostownik diodowy , sprawdź prostownik zgodnie z Jeżdżę Motocyklem MZ , wszystko jest opisane w Elektryce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:34, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
da się to jakoś naprawić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:04, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zlutować nowy prostownik diodowy , gdzieś mam schemat , jak wszystko zrobić , koszt z 20zł i elektronik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:44, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a moze nadpalilo styki bezpiecznika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:45, 17 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a jak to sprawdzić czy je nadpaliło.i nie na temat ale gdzie podłaczyć kable wychodzące od czujnika stopu albo jakiś schemat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:13, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Pomoże ktoś czy nie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:16, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem dlaczego ale gdy jade mz chce przyśpieszyć to nagle gaśnie traći iskrę gdy ustawie zapłon jest ale po jakimś czasie jazdy znowu to samo czy to może być wina tego że niema ładowania na niskich obrotach tylko na dużych jak tak to jak temu zaradzić aby chodziło tak jak powinno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:46, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak, energie którą musisz zasilić cewkę aby dała wyładowanie iskrowe na świecy nie bierzesz z powietrza. Jeżeli brak jest ładowania to prąd jest pobierany z akumulatora....akumulator też po jakimś czasie się wyczerpuje. Następuje to szybciej przy włączonym świetle lub innym włączonym odbiorniku.
Problemem może być też cewka zapłonowa która się przegrzewa i traci układ iskrę wtedy.
Rada: zrobić porządek z ładowanie, czyli mierniki uniwersalny i pomiary.
W necie jest kilka stron opisujących krok po kroku jak to się robi. Jeżeli nie masz wiedzy elektrycznej/elektronicznej to się nie bierz za to. o więcej możesz zepsuć niż naprawić.
PS. co do schematu to google nie gryzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pią 15:47, 25 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:14, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To że akumulator się rozładuje to wiem wymienię cewkę i dam znać jak będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BOOSTER212
Moto-Senior
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:44, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zrob najpierw ladowanie!!to ze nie masz iskry to prawdopodobnie wina rozladowanego akumulatora czyli braku ladowania.miernik w reke i mierz napiecie popsikaj wszystkie styki wd 40. to ze nie odpioles prostownika nie powinno nic uszkodzic tak jak mowie jakis nadpalony styk lub bezpiecznik.poruszaj bezpiecznikami docisnij je.Jesli wczesniej bylo ok to mysle ze bedzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|