 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toma085
Moto-Amator forum

Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:56, 03 Lip 2010 Temat postu: Mam wielki problem z ETZ250 |
|
|
Witam wszystkich , chciałbym się przywitać bo jestem nowym użytkownikiem. Problem mam spory bo już miałem wiele motocykli ale z taką rzeczą się jeszcze nie spotkałem. Ale do rzeczy:
Motor przestał ponad 15lat w garażu nie odpalana , po tym okresie postanowiłem ją odresteurować , instalacja elektryczna została usprawniona a silnik rozebrany do remontu.
Cylinder miał szlif w profesjonalnym warsztacie , tłok oczywiście nowy , pierścienie też. Wał oddałem do regeneracji , korbowód sworzeń nowy.
Teraz do rzeczy motor odpala od kopa ale nie mogę ustawić niskich obrotów bo poniżej 2000 obr/min gaśnie a znowu od 5000-5500obr/min zaczyna strasznie strzelać i kichać i niechce wejść na wyższe obroty.
Platynki i kondensatory oczywiście nowe wszystko posładanane najdokładniej jak potrafiłem.
Przy czym co dziwne żeby motor w ogóle zapalał muszę mieć cofniety zapłon prawie max do tyłu na środku wcale nie chce chodzić.
Co może byćprzyczyną takiego stanu rzeczy czy jest możliwe że coś z wałem źle porobili??? W zasadzie to chodzi tylko od 2000 do 6000 obr/min. Poniżej gaśnie a powyrzej strzela i kicha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:48, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ustaw dobrze zaplon, z tego co wyczytalem jak piszesz to nie wiesz ile ma wyprzedzenia, to nie jest tak ze na srodek czy w lewo itp. Najpierw przerwa a potem wyprzedzenie. Dalej musisz ustawi gaznik czyli po pierwsze poziom paliwa w komorze plywakowej, nastepnie regulacja. Wszystko bylo juz opiosane na forum. Jak dalej bedzie problem to pisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stegnacjuss
Moderator

Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:13, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
witam spotkałem sie tez kiedyś z takom rzecza ze dostałem wał z regeneracji i jakim códem nie wiem ale miał przestawiony czop ten wałek co na niego wkłąda sie łozyska i co za tym idzie w innym miejscu wejscie na klin i zabawa gotowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|