Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz Etz 150 kondensator.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:20, 19 Lip 2011    Temat postu:

0.3 mm na platynkach

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 17:40, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fodro89
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:12, 24 Lip 2011    Temat postu:

Kurde bo mam problem z tym zapłonem. Ciężko mi go ustawić. Mam taki specjalny miernik taki patyczek o grubości 0.3mm i ustawiam i nadal jakoś kiepsko się wkręca w obroty. Jakies sugestie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:18, 24 Lip 2011    Temat postu:

może za duży odstęp, zbyt zużyte
styki przerywacza, kondensator
do wymiany, zatkany korek
kranik,filtr,przewód paliwa, filtr powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:23, 24 Lip 2011    Temat postu:

Kura , co mu doradzas z jakimiś szajskimi opcjami jak chłopak pisze że nie może ustawić 3mm przed GMP , pisz rozsądniej i z głową , Zaczynamy od tego że zapłon najlepiej ustawić czujnikiem , powoli . A jeżeli nie mamy czujnika można się poratować od biedy suwmiarką , i wtedy koledzy uprzejmie piszą jak się to robi jeżeli kolega z problemem tego chce , i kura , proszę cię , nie bądź taki fajans że co ty nie potrafisz , to że przeczytałeś kilkanaście książek , i nie wiadomo co , to nie jest powód żeby na forum obrażać innych że nie potrzebnie piszą posty , torchę kultury a wszystko obędzie się bez ostrzeżeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:50, 24 Lip 2011    Temat postu:

A kogo ja tu kiedykolwiek obraziłem? I gościu powiedział że ustawia i ciężko mu whodzi na obroty a nie że nie może ustawić, weź gościu zastanów się co ty piszesz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kura256 dnia Nie 23:52, 24 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:39, 25 Lip 2011    Temat postu:

kura256 napisał:
może za duży odstęp, zbyt zużyte
styki przerywacza, kondensator
do wymiany, zatkany korek
kranik,filtr,przewód paliwa, filtr powietrza


trzeba było napisać żeby sprawdził czy ma paliwo jeszcze.....zastanów się co piszesz a nie będziesz dostawał ostrzeżeń.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:07, 25 Lip 2011    Temat postu:

Sprawdź paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:49, 01 Sie 2011    Temat postu:

I kurde znowu problem ten sam. Etka podłączona tak jak pisałem już ,,na krótko'' i spaliło kondensator Smutny. Wymieniałem dzisiaj jeszcze tarcze sprzęgła bo trzy były pęknięte i szumiły i sprzęgło dobrze nie działało. No więc to zrobiłem i się cieszyłem ze pojadę sobie gdzieś w końcu. na początku trochę przerwało i myślałem ze może paliwo wiec pogazowałem trochę żeby przepalić no i wskoczył na obroty przejechałem kawałek i spadł z obrotów i mocy. Takie same objawy jak przedtem. Nie wiem co może być. Czy przez źle ustawiony zapłon też może palić bo już nie wiem co może być. Bo złe paliwo tak jak mi mówił ten cały ,,mechanik'' to odpadło jak wcześniej pisaliście. A zapłon ustawiałem za pomocą gwoździa z zaznaczonym miejscem do którego ma zejść tłok nie pamiętam ile już tam ustawiałem bo mam to zapisane na kartce która jest w skrzynce z narzędziami ale patrzyłem na jakimś forum gdzie podali wszystko. Może ktoś ma pomysł?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk4773 dnia Pon 21:06, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:57, 01 Sie 2011    Temat postu:

MZ są bardzo uczulone na ustawianie zapłonu gwoździem , i to naprawdę bardzo , na twoim miejscu sprawdził bym cały dolot , czyli kranik i zaworek no i ustawienie pływaka , jak to wszystko sprawdzisz i ustawisz to będzie cykać,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 22:19, 01 Sie 2011    Temat postu:

Z paliwem wszystko ok jest. Nic nie przypchane a pływaki są ustawione dobrze Wesoly może jednak ten zapłon jak mówisz. Też czytałem ze etki są czułe jeśli chodzi o ustawienie zapłonu tylko nie mam czym ustawić lepiej. Musze chyba do jakiegoś mechanika podskoczyć co motorki robi Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:24, 01 Sie 2011    Temat postu:

Wystarczy czujnik mikrometryczny , i trochę posiedzieć , znać zasadę jak się ustawia zapłon i ustawiasz 2.7mm przed GMP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:03, 22 Sie 2011    Temat postu:

Nie wiem co w nim jest już nie tak Robię mu remoncik na dniach i wszystko od nowa Wesoly Dziękuję za pomoc Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin