Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ etz 150 zacinajacy się kopek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:30, 20 Gru 2010    Temat postu: MZ etz 150 zacinajacy się kopek

Witam ostatnim czasem postanowilem wsadzic do swojego simsona SR Silnik od etz150 wiec do dziela wszystko ok juz wsadzone i odpalone tylko co 3 kopniecia zacina sie kopek i odnosze wrazenie ze cos jest nie tak po prostu stanie i koniec trzeba noga lekko pukac i mozna kopac dalej co to moze byc??? czy po prostu wal ustawia sie w neutralnym polozeniu dla kopka?? czy wykruszony jakis tryb?? i nie kapuje do konca jak zalac go olejem bo spysty sa 2 a wlew 1 kontrolka poziomu w kapie na sprzeglo wytłumaczy ktos co i jak??? Pozdrawiam. Wesoly Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:51, 20 Gru 2010    Temat postu:

odpowie ktos????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:02, 20 Gru 2010    Temat postu:

podejrzewam że masz nadkruszone lub wyrobione zęby na pół księżycu kopniaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:59, 20 Gru 2010    Temat postu:

HEHE , ja mam troche podobnie , a znaczy mialem , wystarczy wymiana zębatki wypukłej startera , ona nachodzi na zębatke z tyłu kosza , a jak to nie pomoze to i przy okazji półksięzyc , a co do oleju , jest jedna śruba spustowa , ta druga jak napisałeś dwie że są , to jej nie wolno wykręcać bo tam jest kuleczka i spręzynka która ci wszystkie biegi trzyma w kupie , śruba spustowa jest bardziej na srodku silniku pod spodem , a od biegów ktorej nie wolno wykrecac tak bardziej pod stopkami , czyli gdzies tak przy końcu silnika , a olej lejesz 10W40 , czyba taki , dobry jest LUX10 , przejeździłem nim sezon i żadnych problemów z wysprzęglaniem czy inną pipą , lejesz olej do momentu aż bedzie leciało z dziurki kontrolnej , zakręcasz i dolewasz jeszcze około 50 ml , wszystko zakręcasz , sprawdzasz i jazda , to tyle, jak masz problemy z etz 150 to pisz , chętnie pomogę,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:40, 21 Gru 2010    Temat postu:

dzieki chlopaki za odpowiedz i wytłumaczenie co i jak a jak widzialem to pol ksiezyc jest ok ewentualnie ta zębatka za koszem ale to niczemu nie pszeszkadza tak??? jak jest wykruszona??? tyle ze tnie kopka czasem jop???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:45, 21 Gru 2010    Temat postu:

według mnie to nie dopuszczalne. Te nadkruszone zęby będą się dalej wykruszać aż w końcu kopka będzie Ci się naprawdę zacinać na dobre, lub nie będziesz miał jak odpalić silnika.

Jeszcze niech Binladen się wypowie Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:53, 21 Gru 2010    Temat postu:

Więc tak , jezeli zębatka z tyłu kosza jest już poszargana, nie zazębia się dobrze z półksiężycem i powoduje jego zwiekszone zużycie , czyli się bedzie kruszyć, ale patrząc z drugiej strony , w końcu nie jest to z plasteliny , tylko z metalu i jakąs wytrzymałośc ma , i jeżeli silnik jest wyregulowany prawidłowo , na zimnym wystarczą max 5 kopnięcia na ssaniu , a na ciepłym max 2 kopy , także jeżeli wszystko wyregulowane prawidłowo to zębatki aż tak nie ucierpią , ale ja bym na twoim miejscu odłożył jakieś 50 zł , i kupił obydwie zębatki i już , bo jak tak dalej bedzie , stanie się dokładnie to samo co mówił motórzysta , a najgorszy scenariusz to taki , jeżeli ci się ułamie kawałek zęba i wpadnie pomiędzy łańcuszek i zębatki sprzęgłowe , to juz kaplica , czasami przemieli i już , a czasami wypluje łancuszek deklem , hehe , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:16, 22 Gru 2010    Temat postu:

no to jak by nie patrzeć to nieciekawie to wygląda Wesoly kase sie odłoży a teraz jeszcze jak mi ciagle kopek odbija i jak odpala to strzeli w tłumik zapłon przysipieszalem i opuznialem i nic platyny no nie wiem mam dosc wylatane lozyska na wale wiec może przerwa się wiedług mnie przestawia sama i nie za bardzo to chodzi narazie nie mam tlumika wiec za bardzo po dzwieku go nie poustawiam hehe ani zaplonu a tym bardziej gaziora zeby go nie przegzac i pierscieni zeby nie wyplulo pali po paru parsknieciach pochodzi i zgasnie ale to chyba slabo podkrecone ssanie albo czasem nie odpali tylko syknie i zapali sie z cyla taki podmuch ognia dosc wielki nie tylko iskierki więc co mz odbijaly zawsze to normalka??? czy cos nie tak??? a i jak odpalam to 1 kopniecie kopkiem to zazwydczajj 1 pzrebicie tlokiem bo w simku inaczej nie ustawie kopka i tak juz mam go przerobionego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:58, 22 Gru 2010    Temat postu:

Zapłon , a po drugie piszesz że luzy na łożyskach , wymień je , mój ziomek miał to samo , wał skakał jak pokopany , przerwa w cały świat , moto jeździło , ale ile trzeba było sie nameczyc aby odpalić to klękajcie narody , wymień łożyska , zamotaj rure od 250/251 , i powinno cykać ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:27, 23 Gru 2010    Temat postu:

ok a orientuje sie moze ktos jaka długość ma zwykły tłumik od 150 i sport 150??? bo na zwyklym slicznie one cykaja a jak bedzie za dlugi to bedzie mi wystawal za simka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:48, 23 Gru 2010    Temat postu:

Na twoim miejscu kupił bym normalny tłumik do simsona a nie bawienie się w mz-simson , simso 50ccm, mz 150ccm , różnica jest , a po drugie silnik na tłumiku od mz 150 nie bedzie dawał pełnej mocy , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tajsmanik
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przechlewo < PWO>
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:12, 25 Gru 2010    Temat postu:

No w sumie tak ale simsonowskie tłumiki nie podejda aktualnie posiadam LeoVince za prawie 400zł na simku smigalo cacy z 30% mocy i wiele wieksze obroty i lepsze wkrecaanie ale niby 150ccm to nie bedzie chodzic bo sie zadusi na tym albo wcale nie odpali i to samo na orginale simsonowskim to mowisz lepsze bedzie sportowy od etz 150 niz zwykly?? hmm wolal bym sporta bo jest krutrzy i do sima bedzie jak ulal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin