|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiotrETZ250
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:39, 28 Maj 2009 Temat postu: MZ ETZ 250 Przy wciskaniu sprzęgła gaśnie |
|
|
Witam! Mam taki mały problem z MZ ETZ 250. Silnik pracuje bardzo dobrze wkręca się na obroty, ale gdy wcisnę sprzęgło to po 2 sekundach gasnie. Co morze byc tego przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:51, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jak nie rozumiem tylko naćisniesz sprzęgło i ci gaśnie ?, nawet nie wrzucisz biegu? jak tak to zrób tak, gazuj nim i w tedy naciśnij sprzęgło i zobacz w tedy czy ci gaśnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrETZ250
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:43, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak wcisne sprzęgło i gazuje to ledwo chodzi ale jak wbije bieg i puszcze sprzęgło to normalnie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:31, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli jak ledwo? tak chodzi jak by miał zaraz zgasnąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:25, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego masz następujący problem.
Gdy wciskasz sprzęgło to część kosza sprzęgłowego czyli docisk który znajduje się od wewnątrz przesuwa się w stronę wału (do silnika). I to jest jak najbardziej prawidłowe, twój problem polega na tym że docisk wysuwa się za bardzo aż dochodzi do koła talerzowego i zaczyna trzeć przez to silnik Ci gaśnie. Powodem może być zbyt głęboko wciśnięty kosz albo zbyt grube tarcze sprzęgłowe. Jak są nowe tak sie zdarza, to wtedy zakładasz na przemian nowe i stare albo szlifujesz je.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrETZ250
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:12, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ok dzieki, tarcze wyglądaja na nowe ale spróbuje zrobic tak jak pisałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrETZ250
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:40, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a jescze taki problem, jak wbije jedynke i puszczam sprzęgło to cos głośno i dziwnie piszczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:14, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jakbym słyszał to by mi było łatwiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrETZ250
Moto-Amator forum
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:21, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no zrobiłem tak jak pisałeś, zeszlifowałem te tarcze trochę i już tak nie piszczy przy ruszaniu ale dalej jak wcisne to gaśnie ale już nie tak gwałtownie tylko po jakichś 7-8 sekundach. Spróbuje jescze troche je zeszlifowac i zobaczek jak bedzie chodzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:55, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A możesz zmierzyć te tercze? Nowe powinny mieć 3mm, zużyte są gdy mają 2,7mm, więc za dużo szlifować nie możesz. I z boku kosza gdy jest złożony jest taka przerwa jakby wcięcie i tam przerwa nie może być mniejsza niż 0,5mm. A max chyba 2mm ale głowy nie położę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|