Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:13, 10 Kwi 2011 Temat postu: Mz Etz nie wkręca na obroty |
|
|
Witam. Od samego początku kiedy dostałem MZtke w ręce mam problem. Nie chce wchodzić na wysokie obroty, dusi się przy tym i strzela. Świeca sucha, wygląda jakby nie dostawał paliwa. Zapłon ustawiony, gaźnik regulowany, wygotowany i kupiłem do niego zestaw naprawczy i dalej nic. Iskra jest. Dzisiaj odpalił i przejechałem się kawałek wiadomo powolutku bo na wyższe obroty nie wejdzie. Zgasiłem i nie zapaliła już po ponownej próbie odpalenia. Kiedy wkręcam na maxa śrubkę powietrza w gaźniku moto nie gaśnie lecz spada trochę z obrotów. Wymieniłem kondensator. Wykręciłem filtr powietrza, tez nie pomogło. Na wolnych obrotach stoi ale tak jak już pisałem na wyższe nie wejdzie bo się dusi. Czego to może być wina? Może lewe powietrze? Proszę o pomoc. Nie zawsze mam czas robić przy niej ale tylko jak będę kombinował to będę pisał. Dodaje jeszcze filmik, słaba jakość ale może się przyda http://www.youtube.com/watch?v=u89J5G_dT8o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:00, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wiesz zapłon na przerywaczu???
bo mi tu śmierdzi źle wyregulowaną przerwą na przerywaczu
lub za mało paliwa w gaźniku ale jak strzela to zła regulacja przerwy i zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:35, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może i tak. Przerwa na przerywaczy jest OK. Używałem szczelinomierza. Może niedokładnie zmierzyłem położenie tłoka przed GMP. I wiem że pływak nie jest fabrycznie ustawiony. Za dużo paliwa w komorze pływakowej jest i wylewa się przez uszczelkę. Czy to może być też tego wina? Z zapłonem jeszcze pokombinuje. Nie mam zbytnio dokładnie czym tego ustawić ale poczytam dokładniej i będę działać. Ale to że nie wkręca na obroty moęe być winą zapłonu? I jeszcze z iglica popatrzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:15, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tak jeżeli ilość paliwa w gaźniku jest prawidłowa. iglica na 3 rowku od góry powinna być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:31, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przestawie iglice i jeszcze raz ustawie zapłon w wolnym czasie i dam znać co i jak Denerwuje mnie trochę te cieknące paliwo. A dokładnie nie wiem jak ustawić pływak. 29,32? I jak to mierzyć? Bo nie znalazłem dokładnie opisanego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:45, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak z pod uszczelki Ci cieknie to masz ją uszkodzoną albo dobrze nie dokręconą o te sprawy To pytaj binladena, bo ja ustawiam poziom paliwa nie mierząc tylko metodą doświadczalną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matisl
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 14:23, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wysokościomierzem suwmiarkowym, mierząc od korpusu gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:41, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon mam ustawiony. Niestety położenie tłoka mierzyłem śrubokrętem na którym zaznaczyłem potrzebną mi odległość. Iglicy nie ruszałem jeszcze i poziomu paliwa w komorze pływakowej nie ustawiałem. I muszę przyjrzeć się skąd mi to paliwo ucieka. Czytałem pewien post i kolega miał ten problem lecz wyciekało mu taka dziurką i po prostu obniżył poziom bo zatykając tą dziurkę motor się dławił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:15, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wymień uszczelkę na nową..to tylko kilka sekund roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:29, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Uszczelkę mam nową zaledwie parę dni temu wymieniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:25, 14 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwka panowie , jest za duży , zaczynamy regulacje od ustawienia iglicy na środku , (zapłon ustawiony prawidłowo) potem lekko podginamy pływaki !!! nie blaszki , w dół podginamy lekko , i metodą prób i błędów dojdziesz , jeżeli bedzie wszystko ok , to odkręć potem dekielek gaźnika , pamiętaj żeby było w nim paliwo , i sprawdź ile masz tam benzyny , jeżeli bedzie na równi z tym cypelkiem/odlewem , poziom paliwa można uznać za prawidłowy ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk4773
Moto-Amator forum
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 12:47, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W weekend ustawie tak jak mówisz i dam znać jakie są rezultaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|