|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:49, 11 Maj 2011 Temat postu: Problem z gażnikiem albo cos inne.,. |
|
|
Cześć pisze do was bo mam problem i to konkretny mam MZ 150 i jest taki problem jeździłem normalnie ale coś się porobiło mz jak już odpali to wgl nie trzyma obr tow i prawie mało co sie wkręca niema uszczelki w gaźniku ale to chyba nie to i świeca nawet po długim pchaniu jest sucha próbowałem już regulacje przestawić iglice iskrę ma bardzo ładna niebieska . może ktoś morze mi pomoc ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:54, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Iglica na 3 rowku od góry , poziom paliwa masz ustawiony porządnie czy nie ?? Przeczyść gaźnik , zrób to i daj znać ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:08, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
I Odpala mi tylko z pycha czyscilem gaznik kompresorem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:26, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak z pycha ,to ustaw zapłon porządnie , a potem gaźnik ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:52, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
i uszczelka komory gaźnikowej obowiązkowo!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:00, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam problem mam iskrę dobra kompresie i wgl paliwo czyściłem gaźnik a moto mi nie odpala a iskra jest nawet ładna aku trochę slaby ale to chyba nie od tego możne ktoś miał taka sytuacje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:04, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon !!!! Chłopaku , sprawdź porządnie , albo inaczej , poluzuj lekko zapłon , to coś gdzie masz platynki itd , i lekko tą płytkę , ale lekko!!! dosłownie o 0.1 mm przesuń przeciwnie do ruchu zegara , wtedy przyspieszysz zapłon lekko , i jak będzie poprawa to jeszcze troche przesuń , ale na początku zaznacz sobie stare ustawienie , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorians87
Moto-Amator forum
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaworzno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:19, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
i dalej nic nawet po wlaniu paliwa do cylindra cisza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:31, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jedyne co mi przychodzi do głowy to ścięcie klina ustalającego położenie twornika i tym samym położenie krzywki , ściągnij twornik z wału , najpierw ściągasz krzywkę , odkręcasz ją, i potem w wał wkręcasz śrubę M10 z gwintem długim na 10cm , trudno znaleźć taką sztukę ale w warsztacie będą mieli , chyba że masz gdzieś , i gwint nie może być drobny tylko taki wiesz ,normalny grubszy , śruba ma się normalnie wkręcać , i jak zdejmiesz twornik , albo klin zostanie w wale który będzie może ścięty albo w tworniku , zależy , Jak to nie będzie klin to moje pomysły się skończyły . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|