|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:31, 07 Maj 2012 Temat postu: Problem z MZ Etz 150 |
|
|
Witam;)
Mam problem z moją etką.
Ponieważ jak jest przechylona na lewą stronę to chodzi normalnie ale jak przechylam ją na prawą stronę to się tak jakby dusi i zaraz gaśnie.
Drugi problem to taki że jak się w kręca to tak w połowie rol gazu się dławi jakby przerywała i później już wkręca się normalnie do samego końca.
Gaźnik mam Bing 53.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:59, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika , iglica i skład mieszanki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:04, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Iglica jest ustawiona na 2 rowku od góry.
A co do regulacji gaźnika to jak go regulować? skąd mam wiedzieć czy mieszanka jest za uboga czy za bogata?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 2:14, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wykręcasz świecę , jeśli będzie biała/szara/lub czarnomatowa!! to za ubogo , jeśli będzie czarna osmolona/czarna tłusta , za bogato , jeśli będzie kolor brązowy , czyli kawa z mlekiem to dobrze .Gaźnik regulujesz na ciepłym silniku , wkręcasz na max śrubkę od mieszanki , potem wykręcasz po trochu , dajesz gazu szybko , i jak wkręci się bez zamuły , to ustawiłeś , przejedź się , sprawdź kolor świecy , jeśli będzie za jasna , lekko wzbogać , jeśli lekko za ciemna niż kawa z mlekiem , zostaw , ale ma być brąz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:26, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to skład mieszanki jest dobry bo świeca jest koloru kawy z mlekiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:26, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może to i banalne ale gaźnik może brudny skoro przymuli , a mieszanka dobrze ustawiona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:04, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gaźnik był niedawno czyszczony więc malo prawdopodobne żeby był brudny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:48, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj wymieniłem kondensator i przerywacz i jest już lepiej ale teraz przy samym końcu obrotów zaczyna przerywać ale bardzo szybko... jakby ktoś z karabinu maszynowego strzelał. może to być wina zapłonu? gdzieś czytałem że przy ustawianiu przerwy na przerywaczu przestawia się zapłon to prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:07, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak , po to właśnie ustawiasz 2.5mm przed GMP , w czasie pracy na wysokich obrotach , zapłon się przestawia , dziwnie to brzmi , ale tak jest . Ustaw przerwę na platynach i śmigaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MZETZ150
Moto-Amator forum
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:14, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witam i od razu przepraszam że odkopuje temat ale nie chcialem zakładać nowego.
Po ustawieniu przerwy na platynkach MZ śmigała aż miło ale teraz znowu mam problem. Tym razem MZ podczas gwałtownego przyśpieszania w pewnym momencie zacznie się dławić jakby za dużo paliwa dostawała zadławi się tak 2-3 razy i przyśpiesza już do końca bardzo ładnie... Dodam jeszcze że jak jest zimna to nie ma takiego problemu. Problem pojawia się dopiero po rozgrzaniu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|