Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP

Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:33, 25 Wrz 2011 Temat postu: pulsujące światła i kontrolka luzu |
|
|
witam mam problem z moja Etz mianowice zaczeły pulsować mi światła i kontrolka luzu ... sprawdziłem instalacje jest ok .... zmienłlem prostowinik diodowy to samo .... wymieniłem regulator i nic ..... sztoki też są ok... podczepiłem większe aku też nic ....ładowanie jest kontrolka ładne gaśnie..... co może być przyczyną tej sytuacji.... proszę odp ..... a i proszę binladena by nie odpisywał w tym temacie ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:29, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że miernikiem przeleciałeś po wszystkich obwodach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:16, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tak siedziałem i myślałem dobrze by było abyś sprawdził napięcie wzbudzenia. Bo od napięcia wzbudzenia zależy napięcie ładowania w tym samym te pulsacje (te napięcie zmienia się, ale powinno być stałe. Jeżeli się waha to regulator i diody w prostowniku do wymiany na inne). Obejrzyj dokładnie stojan i wirnik czy nie ma nigdzie zwarć, a później zrób kilka testów na zwarcie do masy.
Sprawdź też jakie jest napięcie ładowania i prąd.
Przewody masy miedzy regulatorem, alternatorem i prostownikiem sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary_1991
Moto-VIP

Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:19, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to mi sie nagle zdarzyło ... naładowałem aku podpiełem i zaczeło migać ... może być przez to że mój aku nadaje sie tylko na złom... ale przecież mam podłoczone samochodowe i dzieje sie to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:15, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
za mała lub za duża pojemność i regulator nie wyrabia też tak może byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary_1991
Moto-VIP

Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:43, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
załozyłem inne aku i w czasie jazdy zdjełem jeden przewód z aku i jechała dobrze dodam że jechałem na światłach na małych obrotach.. ale lampka dalej mrugała
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Wto 8:43, 27 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:00, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdz jeszcze czy bieżnie szczotek w alternatorze nie są uszkodzone i czy szczotki dobrze przylegają. Dopatruje się też uszkodzenia w regulatorze ale bez wykonanych pomiarów nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
Musisz zrobić pewne procedury takie jak opisałem wcześniej, a Ty chcesz je przeskoczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:07, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
sprawdz jakie masz ladowanie na wlaczonych swiatlach bo to ze ona gasnie nie znaczy ze ladowanie jest wystarczajace jezeli tylko jedna szczotka bedzie przylegac do pierscieni kontrolka ladowania tez zgasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:17, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
pulsowanie kontrolki luzu to moze byc przyczyna czysto techniczna np.luzy w skrzyni biegow. a wtedy koncowka czujnika nie trafia dobrze w otwor w walku i nie masuje tak jak trzeba.Pulsuja swiatła z przodu i z tylu?? czy tylko przod? bo jesli tylko przod to moze zarowka konczy swoj zywot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hary_1991
Moto-VIP

Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:28, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
z przodu i z tyłu a ładowanie ok bo jeździłem na światłach bez aku i było super... żadnych przerywań i wgl... tak myślę że szczotki bo maja max 2 cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:35, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
hary_1991 napisał: |
z przodu i z tyłu a ładowanie ok bo jeździłem na światłach bez aku i było super... żadnych przerywań i wgl... tak myślę że szczotki bo maja max 2 cm |
a pisałeś że szczotki dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BOOSTER212
Moto-Senior

Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:24, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zobacz kable idace od alternatora i czujnika luzu czy czasem nie przygniotłeś ich w jakiś sposób( lub poprzecinaleś) deklem.Masz tam te przelotkę gumowa?? bo jak nie to kable lataja i nie problem by był problem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|