|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:57, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
chłopaki okazało się że mam mały problem .... nie pasuje mi cały stojan alternatora.... dostałem do niej orginalny zapłon ale jest taki jak do tropika.... bd miał na tym ładownie na tej prądnicy ładowanie w etz.... jak nie to bd kombinował założyć zapłon od etz ... a mam głowe do takich rzeczy już coś wymyśliłem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:58, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
TS ma prądnice 6 wolt, nie wiedziałeś o tym ?? musisz mieć regulator też do tej prądnicy albo mechaniczny, albo elektroniczny (g*wno..) i sprawny rezystor przy prądnicy (taka cewka nawinięta drucikiem, jeżeli ma kolor czarny już jest uszkodzony i nie będzie ładowania).
Czego byś nie kombinował te dwie rzeczy muszą być, inaczej ładowanie nie będzie działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:27, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
założę mu oryginalny zapłon od Etz mam już kilka pomysłów jak to zrobić... jak zrobię to umieszczę swój plan w dziale patenty.... he he zamieniłem mój silnik od 150 na ten udało mi się ma ładna kopresję i gaźnik orginalny w stanie bd ....skrzynia dziala bez zarzutów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary_1991 dnia Wto 11:28, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:52, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Hm ale ten zapłon działa na 12 wolt, a prądnica TS daje 6 wolt. Chyba że będziesz przerabiał mocowanie na alternator. I zastanawiam się jak to zrobisz bo prądnica jest mocowana na dwóch długich śrubach, a podstawa jest tak wyszlifowana aby wchodziła w głąb.
Chyba że przetwornica, ale ona może nie wydać odpowiedniej energii do zasilenia układu przy obr rzędu 5 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:42, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
też nad Tym MYŚLAŁEM ..... jutro oddaje silnik .... zrobiłem prowizoryczne trzymanie ale lekko tarło pomyślałem chwile i doszłem do wniosku że to nic nie da.. bo układ się zagrzeje i spuchnie i bd jaja wtedy ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|