Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:44, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
co mi po googlach ?? tam nie ma napisane ile kosztują dobre łożyska niemieckie każdy pisze ze dobre bo nie powie ze słabe przeciez dlatego pytam o cene ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:38, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a co nie ma sklepow w necie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:31, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ale w każdym sklepie piszą ze są dobre ale w cale tak nie jest wiec pytam ile kosztują dobre niemieckie łozyska
??????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:10, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
co do wymiany łożysk mam jeszcze pytanie czy to napewno jest ich wina???może być cos jeszcze do wymiany???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:09, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jakby tylko lozysak byly w skrzyni....
wymieniasz zuzyte tryby, walki jesli sa uszkodzone, wszystkie oringi i uszczelniacze odrazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:07, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
kiedys goscio próbował mi zrobić mz z tymi biegami ale nie moglismy sciągnąć kosza sprzęgłowego wczoraj byłem u niego i przypomniał mi jedne rzecz która jest być może tego przyczyną tylko nie jesteśmy pewni . po prawej stronie kosza jest duży tryb a zanim są 3 otwory prawym dolnym w otworze jest jakby gwiazdka w której musi byc jakby pręt i on mi wyskakuje na wyższych biegach na 1 nie tylko 2,3,4,5 on twierdzi ze to jest tego przyczyną . wiem jeszcze ze od tej gwiazdy uchodzi nastepny pręt na którym są wodziki skrzyni biegów. pręt cojest NA GWIAZDCE mozna wcisnąc jak wyskoczy ale dalej wyskakuje i po wyskoczeniu gdy silnik nie jest zapalony dziwnie wchodzą biegi . a co do łożysk mowił ze nie powinni być zużyte bo oni znacznie wiecej wytrzymają .co o tym sadzicie czy to może być tego przyczyną????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawex09 dnia Śro 15:24, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:59, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
do sprzegla warto miec orginalny sciagacz lub pasujacy inny.
co do tego to jest oddzielny wodzik dla bodajrze 5 biegu. to nie jest gwiazdka tylko slimak biegow(patrz schemat )
na nim sa 3 wodiki i wszystko to trzyma prowadnica wodzikow. za synchronizacje odpowiada kulka z sprezynka wkrecana od dolu. jesli masz wyrobione juz wodziki to beda biegi wyskakiwac, jezeli kły trybow beda wyrobione to tez lub jezeli caly slimka bedzie zabardzo sie ruszal.
a co do tych lozysk to jesli nigdy nie byly wymieniane to luz bedziesz nawet slyszal po zakreceniu nimi. Lozyska skrzyni to glowna podpora walkow wiec maja kluczowe znaczenie w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Śro 18:01, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:30, 06 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
oryginalny sciągacz sciągacz siadał przy moim koszu a miałem też taki na 3 ramiona to za żadne skarby nie moglismy sciągnać bo on nie był nigdy sciągany ale mniejsza z tym . ja pytam czy ten slimak może być przyczyną odgłosu który opisywałem wczesniej przy zmianie biegów ??? a jak narazie biegi mi nie wyskakuja przynajmniej na 1 2 3 . ostatnio przygazowałem 1 do 4 tyś. obrotów i 2 weszło tak jak powinnno a 3 bez zmian dalej PUK .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:31, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
UP!!!!!!!PROSZE O ODPOWIEDZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:18, 10 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rozbierz silnik to zobaczysz co jest tego przyczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawex09
Moto-Amator forum
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:50, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a ty rozumiesz ze nie da sie kosza sprzęgłowego sciągnąć???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:43, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
widac malo sposobow znasz albo twoj mechanik slaby jest :-)sa dwie inne metody zeby zdjac ten kosz, wystarczy tylko pomyslec
wszystko sie da
Musisz rozebrac cale sprzeglo. stozek powinien zostac i go wtedy palnikiem rozgrzej i sciagaczem powinno pojsc, lub gorsza metoda siac kontowka stozek. predzej czy pozniej i tak bedziesz musial zdjac te sprzeglo....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 19:51, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|