|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
witu26
Moto-Amator forum
Dołączył: 05 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:06, 11 Sie 2011 Temat postu: Tryb zdawczy do wymiany+jakie łożysko |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Mam maly problem w swojej mz-tce, wiec pozwolilem sobie pokrotce go opisac, moze ktos mi odpowie;). Na poczatku wybijało mi 5-ty bieg. Rozkrecilem caly silnik i okazalo sie ze jest pekniete lozysko przy trybie zdawczym , koszyk latal na wszystkie strony i prawdopodobnie pchal sie w dziury w trybie zdawczym ktory sie zazebia z kołem 4tego i 5iatego biegu. Chyba przez to łozysko kły na tym trybie 4i5 biegu sie starly dlatego kupilem nowy , do tego nowy tryb zdawczy zeby sie zgrały te elementy i zamowilem jescze łożysko 6204 tylko niewiem czy pozostale parametry sa bardzo wazne , kupilem dokladnie takie: łożysko kulkowe 6204 ZZ/ZZ.C3 /FAG/ 20x47x14 mm. Mam zasadnicze pytanie czy z mojego opisu wynika ze to był główny problem wypadania 5-tego biegu i czy to łożysko jest odpowiednie ?
pozdrawiam i licze na fachowa odpowiedz;),
Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witu26 dnia Czw 12:07, 11 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a patrzyłeś w instrukcji czy takie?? Fag to bardzo dobra firma.
Sprawdź jeszcze wodziki innych biegów, i tryby...a szczególnie sprzęgła kłowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:16, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sprzęgła kłowe przesuwnych kół zębatych , wszystkie , do sprawdzenia , przy okazji wodziki czy mają grubość 3.2mm, czy nie są krzywe , pręt centrujący też czy prosty , łożysko FAG 6204 koszyk stal , bez luzu ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:36, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Binladen napisał: |
Sprzęgła kłowe przesuwnych kół zębatych , wszystkie , do sprawdzenia , przy okazji wodziki czy mają grubość 3.2mm, czy nie są krzywe , pręt centrujący też czy prosty , łożysko FAG 6204 koszyk stal , bez luzu , |
a ja dodam że opis podobnej skrzyni masz tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] nie uwzględniasz jedynie automatu zmiany biegów.
[link widoczny dla zalogowanych] tu jest o sprzęgłach kłowych kół zębatych.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 16:38, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:51, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze że wodziki jeśli mają kolor niebieski i inne odcienie są do wymiany , straciły swoją twardość i nie nadają się do niczego ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|