|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BosTonxXx
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:33, 28 Sie 2012 Temat postu: uruchomienie MZ ETZ 150 |
|
|
mam MZ ETZ 150 stała w szopie 15-20lat
pytanie zachodzi jak ją odpalić po tak dużym staniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:47, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
1. Nie odpalać od razu. Nalej oleju do cylindra i przekop kilka razy, na wkręconej świecy. Tak aby olej przeszedł przez łożyska i przesmarował pierścienie.
Jeżeli nikt nie zakonserwował silnika wcześniej to może być problem z opaleniem (uszczelniacze popękają po dłuższej jeździe po urochomieniu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BosTonxXx
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:34, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
i to wszystko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:44, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
BosTonxXx napisał: |
i to wszystko? |
Dobrze żebyś sprawdził jeszcze czy olej jest w skrzyni....jazda bez oleju=śmierć dla sprzęgła i łożysk.
.......A co byś jeszcze chciał??
Akumulator i tak będziesz musiał mieć nowy lub działający nie przekraczający pojemności nominalnej opisanej w książce ( przy innej i dłuższej eksploatacji można posadzić regulator i diody).
Łańcuch i tak będzie do wymiany po krótkiej jeździe lub w ogóle nie będzie się nie nadawał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BosTonxXx
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:17, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hmm a świece też trzeba będzie wymienić?
stanu tej mz nikt dobrze nie pamięta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:02, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli oryginał lub PRL Iskra to powinna odpalić po przeczyszczeniu jej, ale lepiej jest posiadać NGK B7HS np
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BosTonxXx
Moto-Amator forum
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:33, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
dobra wiem już co i jak
będę teraz próbował ją odpalić
thx za info
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BosTonxXx dnia Śro 20:37, 29 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hempgru97
Moto-Maniaq
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:21, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
moja mz tak długo stała ale tata jak ją odstawił to wlał olej do cylindra i tylko wymieniliśmy olej w silniku gaźnik bo zaśniedział bak bo zardzewiał i takie tam pierdy. i mz obpaliła za 5 kopnięciem po czasie wiadomo symeringi itp. ale jeżdze już rok i silnik igła pozdro;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|