|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:51, 04 Lip 2011 Temat postu: wymiana oringa, naprawa obrotomierza |
|
|
Witam, mam zamiar wymienić oring na wałku, bo cieknie mi olej przy kopniaku i przy okazji skoro już będę odkręcał dekiel zrobić obrotomierz, przestał mi działać pewnego razu jak jechałem i przejeżdżałem przez dołek.
Pewnie coś spadło jakieś zabezpieczenie czy tam coś tak samo jak u mojego kolegi, mówił mi co tam mu spadło ale mniejsza o to.
Co mi będzie do tego potrzebne?
Na pewno nie obędzie się bez ściągacza zębatki i mam go, samoróbka ale jest;p i na pewno czerwony silikon żeby potem uszczelnić, coś podgrzewać czy tam coś będę musiał ???
Niech ktoś opisze co i jak pierwszy raz będę to robił
aa i przy okazji, jakiej szerokości jest wąż paliwa który idzie z kranika do gaźnika ?? 6mm ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez loza6 dnia Pon 19:04, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:15, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mz 150 czy 250or251??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Irek
Moto-Amator forum
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Pon 20:16, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Wężyk 5mm
Nic podgrzewać nie musisz
Czerwony sylikon zależy jaki odradzam firmy K2; kup droższy ważne żeby gęsty był ja kupuje taki po 7zł niewielka tubka czarny lub czerwony ale super jest gęsty ładnie kryje i trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:32, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Irek napisał: |
Wężyk 5mm
Nic podgrzewać nie musisz
Czerwony sylikon zależy jaki odradzam firmy K2; kup droższy ważne żeby gęsty był ja kupuje taki po 7zł niewielka tubka czarny lub czerwony ale super jest gęsty ładnie kryje i trzyma. |
wieem mam już
Binladen, 150e
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:23, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tam masz taką nakrętkę ze ślimakiem i odkręcasz to i masz cały napęd obrotonierza, wyjety tylko że się ciężko odkręca ta nakrętka, a co do silikonu to byle jaki tam masz, żeby był odporny na wysokie temperatury i już za dziecka na farbę uszczelniałem i się nie lało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kura256 dnia Pon 21:25, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:26, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Oring masz w kapie , w miejscu gdzie pracuje wałek , masz wyżeźbiony rowek na oring , a co do obrotomierza to może linka padła , potem , może ząbki się wykruszyły albo podobno najczęstsza usterka tych mechanizmów , mógł wypaść seger zabezpieczający wałek ten z trybikiem od napędu obrotka , i wtedy raz łapie raz nie albo nie działa wcale , potem , może coś przy obrotomierzu się stało? A co do naprawy tej usterki to tak , klucze do odkręcenia kopniaka i wajhy od biegów , oczywiście kapa , potem klucz 14 chyba (jeżeli masz oryginalną śrubę) do zębatki wału , ściągacz zębatki z wału , potem , klucz 10 do odkręcenia sprężyny talerzowej , klucz nasadowy 17 do odkręcenia kosza sprzęgła a co za tym idzie zabieraka , no i przyrząd zrobiony z starej przekładki i kawałka dospawanego pręta po to aby zablokować zabierak podczas odkręcania/dokręcania , i pamiętaj LEWY GWINT na sprzęgle , tyle Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:36, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A wskazówka obrotonierza nie chodzi wcale? Czy tak dryga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:43, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
linka jest ok, odkręcałem ją i wałek obrotomierza wcale się nie kręci pewnie to zabezpieczenie spadło ponieważ jak pisałem wyżej, stało się to jak przejechałem na dołku.
przyjdzie mi oring i biorę się za to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:50, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dzisiaj chciałem wziąć się za to, spuściłem olej, odkręciłem kopniak i biegi, zaczynam odkręcać dekiel i chuuuuja śrubki nawet nie drgną, jak je odkręcić ? przez ścierkę nic, kompletnie nic, jak to odkręcić nie rozwiercając tego? próbowałem z WD i udało się jedną odkręcić ale reszta nawet nie drgnie mam tam na plaski śrubokręt, żeby to był imbus..
wiec jak odkręcić nie rozwiercając?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:41, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Młoteczek i pukasz w śrubokręt , a i radzę zmienić na imbus , ja mam teraz wszędzie i jest bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:04, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a czy czasem nie będę musiał wsadzać trzonka młotka w cylinder aby zablokować tłok jak będę chciał dostać się do obrotomierza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:37, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no trzeba jakoś odkręcić śrubę z wału , ale to wsadzisz drewno między łańcuszek a zębatke i zablokuje , wiem wiem , druciarstwo , ale co poradzisz , chyba ze odkręcisz kolanko i tam wsadzisz coś to wtedy bedzie malinka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|