|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:53, 26 Maj 2010 Temat postu: Brak Iskry w Mz 150 :/ - jakie wskazowki ? |
|
|
Ja mam taki problem z Mz 150 w wersji Electronic od dluzszego czasu zmagam sie z Brakiem Iskry w Fajce nie mam pojecia jak to moze byc przyczyna a juz przeczyscilem wszystkie styki wymienilem bezpieczniki Kupilem tez nowa cewke i nic ... Mz-tka stala od dluzszego czasu gdyz miala zatarty wal wiec kupilem jakis chinski i to byl blad po zalozeniu alternatora motor odpalil ale tylko na chwile i pozniej nie chciala i musialem dac do regeneracji stary wal i zaczela chodzic normalnie ale z tym ze alternator teraz chodzi jak po jajku a nie po okregu jak przedtem i tu tez nie wiem dlaczego Ona chodzila dobrze ale na pelnym obciazeniu czyl (Swiatla + kierunkowskaz) motor po 1,5-2 min sam gasl i to byl maly problem na Swiatlach szczegolnie pozniej chcialem to wyregulowac na gazniku pozniej przestal chodzi no ale jak udalo mi sie go odpalic i w miare wyregulowac to znowu zaczla sie palic kontrolka od ladowania ze nie domaga i po chwlili gasl dopiero jak wjechalem w dziure to juz bylo ok ale po jakims czasie znow to samo az wkoncu Iskra znikala Chcialbym ja Odpalic poniewaz to piekna MAszyna
interesuja mnie tematy jak spradzic modul zapłonowy regulator napiecia i przerywacz ? z Gory Dziekuje za Wszelkie uwagi Informacje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:58, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Czytaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej w ksiazce Jezdze motocyklem MZ dostepnym na forum.
Jak masz elektroniczny czujnik to nie ma tam przerywacza. A co do problemow z ladowanie to sprawdz wszystkie kable,szczotki i wirnik czy jest ok. Regulatora nie sprawdzisz, juz prawdopodobnie jest uszkodzony skoro Ci nie laduje.
Cos mi sie nie wierzy ze tak Ci zrobili regeneracje walu ze masz krzywy czop...moze podczasz skladania silnika go skrzywiles?? a jak nie to reklamacje skladaj i wymieniaj bo nie daj boze uszkodzi Ci przez to alternator a co napewno lozyska walu padna bardzo szybko.
Ale najpierw naladuj aku, zanim zaczniesz cos sprawdzac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Śro 22:06, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:11, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Aku ja Ladowalem wczoraj ale musze poczytac zeby to sprawdzic bo ja nie wiem za co mam sie zabrac heh Dzieki za Inf . moze sie uda
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|