Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:47, 14 Sie 2012 Temat postu: brak sprzęgła mz etz 251 |
|
|
Witam mam mz 251 i problem otuz mz jest po remoncie nowy wał łożyska złożyłem silnik okazało się żę niema sprzęgła gdy wciskam klamke sprzęgła nic się nie dzieje nie odbjja spowrotem tak jak by w cale nie była podłączona linka dlaczego tak się dzieje?
I jeszcze jedno jest iskra świeca mokra więc paliwo dostaje akumulator naładowany ale nie chce zapalić nawet nie strzela zapłon oczywiście elektroniczny .Proszę pomoc z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lukasz7871
Moto-Amator forum
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:06, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś linkę podkręcić przy klamce, a jeśli tak to pewnie źle założony zabierak.
A co do palenia to 1 sprawdź jaka te iskrę ma czy nie jest za słaba a robisz to ustawiając przerwę na świecy. A jak iskrę masz dobrą to to trzeba zapłon ustawić te 2,5 mm przed GMP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:48, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
linke podkręcałem ale to nic nie dało czy to może być wina tego że nie mam tam ślimaka od obrotomierza tylko zwykłą nakrętkę
a co do iskry to jest bardo dobra na każdej świecy prawie taka sama jutro wymienie cewka podejżewam że to ona jest pzyczyną czytałem że gdy cewka jest zła to po wkręceniu świecy w głowice traći iskre pod oporem powietrza a po wykręceniu jest iskra może to to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:20, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli świeca jest zła też pod wpływem kompresji może gubić iskrę....co do sprzęgła musisz dobrze dokręcić nakrętkę na wale które trzyma sprzęgło, ustawić tarczą regulacyjną wybierak sprzęgła i dokręcić dobrze 3 śrubki dekla.
Jeżeli dekiel od płytki będzie za słabo dokręcony nawet po regulacji przy klamce sprzęgła dalej nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:59, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
czyli ślimak od obrotomierza jest niepotrzebny by sprzęgło działało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:04, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
W TS i ES 250 nie było obrotomierza, bynajmniej w moich modelach i sprzęgło było. Podstawa to dobrze dokręcona nakrętka na wale trzymająca sprzęgło i przykręcenie tych trzech śrub od tarczy regulacji wybieraka. Czasami jeżeli ślimak wybieraka sprzęgła został przestawiony to trzeba wyregulować go, tzn ustawić w odpowiednim położeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:02, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a jak go się ustawia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:29, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Polecam książkę: jeżdżę motocyklem MZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:31, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
już nie moge iskre ma taką żę konia by zabiła nie ucieka na boki a za nic nie chce zapalić nawet nie łapie dlaczego tak jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:55, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
przy nalaniu do cylindra paliwa też nie łapie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mz etz 150
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:03, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
na zaciąg odpaliła teraz pali od jednego kopa tylko po rozgrzaniu coś nie bardzo chodzi gaśnie a i po rozgrzaniu się silnika gażnik jest cały czas zimny jak lód dlaczego?no i to sprzęgło co mogłem nie tak złożyć że nie działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:07, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Co do gaźnika jeżeli odpalasz zimną to na ssaniu, a jeżeli docierasz silnik to przestaw iglice i odkręć o pół obrotu śrubę wolnych obrotów. Jeżeli tak nie zrobisz na docieraniu to możesz zatrzeć silnik.
Co do sprzęgła pewnie ruszałeś ślimaka wybieraka sprzęgła i teraz jest źle złożony. Regulacja napięcia linki przy klamce jest czy do końca wykręcona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|