|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:02, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kura , a dałeś podkładki trójkątne?? Sprzęgło trzeba dystansować ale ten aspekt omówił INTR ,w poradniku który podał motórzysta , zmierz grubość nowych tarcz , prawie zawsze są za grube , potem przekładki , a właśnie , masz je nowe czy stare ?? Jeśli stare to kosz , i zobacz czy dobrą stroną założyłeś sprężynę , jak pierwszy raz robiłem sprzęgło to też bym na odwrót założył , potem regulacja przy deklu a na końcu przy manetce ,Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kura256
Moto-Vip
Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:30, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A jaka jest roznica między stronami tej sprężynki? Niewiem czy kupiłem złą czy taki szajs, czy źle złożyłem ale ta sprężyna straciła sprężystość taka lipna jest, pojadę do kielc i kupię tam tylko jak mam w sklepie powiedzieć (jak ta sprężynka się nazywa?) Tarcze były śrubka w dupke te same Już mnie szlak trafia z tym motorem musze go mieć na niedzielę a narazie stoi rozebrany w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|