|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Demonoz
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:00, 03 Cze 2012 Temat postu: Etz 150 |
|
|
Witam . Mam pytanie czy wał ma cos do osiągów czy tylko cylinder tłok itp.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:05, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A jeżeli podczas obrotów 3000 zatnie Ci się łożysko lub zaciera to jak myślisz ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demonoz
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:46, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No tak. Ale jezeli łożyska sa w porzadku wal ma minimalny luz. A etz 150 leci 90 to w czym jest problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:30, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
słaba kompresja....wydech przypchany...dużo jest opcji. A ile chcesz aby ganiała ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:59, 03 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Moja przed remontem 115 max , na trasie , a co do pojemności itd to tak , pojemność większa , przyspieszenie lepsze , większa prędkość , inne przełożenia , to tak na marginesie , ale jeśli chcesz żeby etla śmigała szybciej , to podstawowe rzeczy , ciśnienie sprężania , poprawność ustawienia zapłonu i gaźnika , wydech .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demonoz
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:14, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
bym chciał zeby 120 chcociaz poszla. Zmienilem ostatnio tłok z pierscieniami. i etz leci 90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:51, 05 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No to jak to zmieniłeś to dotrzyj ją najpierw a nie wyciskaj ile fabryka dała .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|