|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jpatryk94
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:31, 26 Maj 2013 Temat postu: Etz 150 - Problem / brak pomysłow... |
|
|
Witam, mam problem ze swoja etz 150 91r na zaplonie elektronicznym... a mianowicie, kilka dni temu rozpolowilem silnik poniewaz musialem wymienic wałek zmiany biegów przy okazji wymienilem simerringi,lancuszek sprzegla i pare dupereli, łozyska sa jeszcze w dobrym stanie, tłok rowniez:)
Po złozeniu chcialem ustawic zapłon i mialem ogromny problem... ale po 2 dniach ustawilem, ale jest problem taki, iz motor słabo wkreca sie na obroty, obroty skacza, nie da sie wyregulowac dobrze gaznika, obroty trzyma jedynie i tylko wtedy gdy obroty sa b.duze;/
wrzucajac jedynke motor zamula i ledwie co jedzie, na innych biegach jest to samo...
A wiec myslalem ze to zapłon, ale ustawialem na tysiace sposobow ten zapłon a efekt jest ten sam...Do tego motor niesamowicie sie grzeje, po 3 minutach prawie ze nei da sie dotknac cylindra..., a z komory spalania leci dym i to po tak krotkim czasie;/ Co to moze byc?
(pamietam jak rok temu zmienialem simerringi na wale i wcale nie musialem ustawiac zapłonu,zamontowalem go obojetnie jak, byl on ustawiony identycznie jak przed rozebraniem go... a teraz?)
Wiec w czym moze byc problem.?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 11:21, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Co znaczy stwierdzenie dym z komory spalania? Zapłon ustaw tak jak trzeba i tak jak powinien być ustawiony a potem szukaj dalszych problemów. Jednym z powodów może być stara uszczelka. Ważne jest jak już składasz silnik do kupy by dać nowe uszczelki - cylinder głowica. Oraz dokładnie dokręcić głowicę (na krzyż). Mógł też któryś pierścień pęknąć lu być źle założony - opiera się o zamek na tłoku i dociska go do cylindra - brak mocy i ewentualnie dymienie. Tak czy siak ustaw zapłon tak jak ma być potem sprawdz gaźnik i uszczelnienia jak nadal uwazasz ze tma wszyskto ok to musisz zdjać cylinder i zrobić inspekcje co się stało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jpatryk94
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:08, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to ze motor strasznie sie grzeje, nawet jesli pochodzi tylko te 2 minuty... odkrecam swiece i z cylindra leci dym, wiec to nie jest CHYBA normalne... poniewaz wczesniej nic takiego nie mialo miejsca tak mi sie wydaje;/
Nie no wszystkie uszczelki dalem nowe, sadze ze dobrze załozylem piescienie... ale moge sie mylic, wiec sciagne cylinder i moze cos zobacze;)
Gaznik dokladnie przeczyscilem... a moze to byc przyczyna, paliwo złej jakości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:44, 28 Maj 2013 Temat postu: Re: Etz 150 - Problem / brak pomysłow... |
|
|
jpatryk94 napisał: |
Witam, mam problem ze swoja etz 150 91r na zaplonie elektronicznym... a mianowicie, kilka dni temu rozpolowilem silnik poniewaz musialem wymienic wałek zmiany biegów przy okazji wymienilem simerringi,lancuszek sprzegla i pare dupereli, łozyska sa jeszcze w dobrym stanie, tłok rowniez:)
Po złozeniu chcialem ustawic zapłon i mialem ogromny problem... ale po 2 dniach ustawilem, ale jest problem taki, iz motor słabo wkreca sie na obroty, obroty skacza, nie da sie wyregulowac dobrze gaznika, obroty trzyma jedynie i tylko wtedy gdy obroty sa b.duze;/
wrzucajac jedynke motor zamula i ledwie co jedzie, na innych biegach jest to samo...
A wiec myslalem ze to zapłon, ale ustawialem na tysiace sposobow ten zapłon a efekt jest ten sam...Do tego motor niesamowicie sie grzeje, po 3 minutach prawie ze nei da sie dotknac cylindra..., a z komory spalania leci dym i to po tak krotkim czasie;/ Co to moze byc?
(pamietam jak rok temu zmienialem simerringi na wale i wcale nie musialem ustawiac zapłonu,zamontowalem go obojetnie jak, byl on ustawiony identycznie jak przed rozebraniem go... a teraz?)
Wiec w czym moze byc problem.?
Pozdrawiam |
Podstawowy błąd to składanie silnika na starych łożyskach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jpatryk94
Moto-Amator forum
Dołączył: 24 Maj 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:46, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
to w takim razie rozlozyc od nowa i dac nowe lozyska...?
bez sensu, poniewaz chcialem wymienic tylko wałek zmiany biegów, to łozyska musze od razu wymienic na nowe? łozyska byly wymieniane ok. rok temu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shark2
Offroad
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 11:36, 31 Maj 2013 Temat postu: lol |
|
|
jak łożyska miały nie dużo przejechane można zostawić - oczywiście jak są dobre - zero luzu, jak tylko jaki kolwiek luz to już do wymiany. Co znaczy paliwo złej jakości? jak stare np leżące kilka miesięcy czy rok albo cała zime to może być przyczyna, za niska oktanowość. albo chrzczone naftą ropą itp. Może być też za dużo oleju w mieszance.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|