|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuj-pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:42, 11 Lut 2012 Temat postu: etz 250 /gaźnik |
|
|
Witam,
... zakupiłem nowy gaźnik do etz 250 bing 84, założyłem go, całość spasowałem, króciec, linki, jest ok,. problem polega że muszę dać ok. 3 tyś obrotów by ruszyć strasznie muli,(sama etka tj bez pasażera wyrywa ale jak wsiądę to już kicha nie ma sił ruszyć) regulowałem iglicą , minimalnie się poprawiło ale to nie to co było na starym gaźniku bvf, ( nie mam go już był uszkodzony tj, przepustnica suwakowa zużyta itp.), cały motocykl jest po kapitalnym remoncie, cała skrzynia , wał tłok łożyska itp. naprawdę bardzo dużo nowych elementów - łatwiej by mi było powiedzieć co nie zostało zmienione. ... instalacja nowa, tj poprawiona ale w oryginale, nie wiem gdzie szukać przyczyny, regulator ? cewka ? ( mam elektroniczny ten czarny polski) ... może stan komory pływakowej , szczerze powiem tam nie ruszałem, fabrycznie ustawiona.
Bardzo prosił bym o jakiekolwiek wskazówki, może są użytkownicy co posiadają ten gaźnik. ?
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:24, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Trzeba było dysze sprawdzić ze starym gaźnikiem, widać w nowym inne i jest problem z ruszaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuj-pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:39, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
.. jest to gaźnik dedykowany do etz 250/251/ 301kanuni, więc dlaczego mam ingerować w dysze ? oznaczenie gaźnika bing 84/30/110A
..lewego powietrza też nie ma, są nowe uszczelniacze na wale na króćcu tez nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:02, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja Ci tylko podaje przyczynę tego że nie wkręca się na obroty, którą jest za mała ilość paliwa. Dysza główna jest za mała. Jeżeli by dostawał lewe powietrze do by silnik sam wkręcał się na obroty lub nie trzymał wolnych obrotów.
Co z tego że to gaźnik dedykowany do MZ jak na forum MZ klub piszą że należy dysze główną dostroić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuj-pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:15, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
..sądziłem, że skoro są gaźniki dedykowane modelowi to są wyposażone w odpowiednie dysze..
... dziękuje, sprawdzę tą dyszę , a tak nawiasem jaka musi być. 125\130 ? tak jak to było w bvf ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:01, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wstaw w dysze z starego gaźnika... zobacz te z allegro chińskie też niby są dedykowane a dysze w środku mają taka sama wielkość i jak motor ma chodzić....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:05, 12 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hary_1991 napisał: |
wstaw w dysze z starego gaźnika... zobacz te z allegro chińskie też niby są dedykowane a dysze w środku mają taka sama wielkość i jak motor ma chodzić.... |
Dokładnie, z oryginału przekręć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuj-pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:54, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
..sprawdzałem dysza główna 118 a w bvf miałem 130, biegu jałowego 45 tak samo w bvf..
Dysze się różnią, tj gwint i wielkość, poszukam zakupię odpowiednią i zobaczymy czy przyniesie to oczekiwany efekt.
pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:30, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
118 a 130 to duża różnica w dyszy głównej...możesz iść do zegarmistrza ze starą i nową dyszką. Rozwierci z binga dyszę według średnicy starej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:33, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zobacz są na alegro specjalne pilniki do rozwiercania dysz a i pamietaj żeby zeszlifować na na rozwierconej dyszy bo mozesz wrowadzić w błąd następnego właściciela który ją odkupi od Cb... 115 a 130 to nardzo duża roznica byłem świadkiem w skuterze piagio vespa 2 t gdzie była dysza głowna machnieta o dołodnie 4 mikrony i już nie chodziła odpowiednio ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pasjonat etz
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kuj-pom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie.. dysza rozwiercona do 130, ( u zegarmistrza), z ruszaniem jest już lepiej, lepiej się wkręca i ma siłę by ruszyć, ..
dziękuje Panowie..
. mam jeszcze jedno pytanie, tj, nie wiem może to zależy czy.. od regulacji mieszanki, iglica ząbek 3 od góry, skład mieszanki ok 0,70 obrotu (wykręcona), ale o co mi chodzi, na 4 i 5 biegu słychać takie przysłowiowe buu,, jak otworzy więcej gazu, np. 4 bieg 70km\h chce się przyspieszyć i słychać jak buczy, ( filtr powietrza nowy), druga sprawa, po przejechaniu ok 5 kilometrów , już nie chce zapalić, świeca się "pali " tj muszę nową założyć, nie wiem, cewka może być za to odpowiedzialna ? jak się nagrzeje to już nie działa jak powinna ? zapłon platynowy, nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary_1991
Moto-VIP
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk - Buszkowy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:03, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak cewka się grzeje to znaczy że jest do wymiany masz cewke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|