Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik JAWA 350 W MZ ETZ 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:06, 26 Cze 2011    Temat postu: Gaźnik JAWA 350 W MZ ETZ 150

Witam , poczytałem trochę o gaźniku jawy 350 w mz etz 150 , no i napaliłem się bardzo na taką zamiankę bo mój BVF już trochę zmęczony życiem jest a na binga narazie nie będę wydawał , dlatego poszukuję informacji co i jak w tym gaźniku zmienić , po prostu wszystko po to aby mz działała normalnie , czy wystarczy tylko zamontować , wyregulować mieszankę i jazda? Czy trzeba też poziom paliwa regulować , zmieniać dysze cudować itd?? Gaźnik jest nie drogi , myślę że do 100 zł bym się wyrobił , tylko gorzej z zespoleniem tego w całość , poustawiać tak żeby mz miała siłę jechać no i żeby nie paliła jak smok , pewien kolega zszedł z spalaniem do 4litrów na 100 , czyli dla mnie taki wynik jest zadowalający , tym bardziej że jak mówiłem mój BVF jest zmęczony życiem , proszę o wszelkie porady co i jak zrobić żeby to działało Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 14:13, 26 Cze 2011    Temat postu:

Gażnik na ustawieniach i dyszach jawy możesz zakładać i tylko wyregulować pod etkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:22, 26 Cze 2011    Temat postu:

Wystarczy tylko regulacja mieszanki śrubką i to wszystko??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 14:25, 26 Cze 2011    Temat postu:

Kumpel tak założył, normalnie z jeżdżącej dżawy, tylko wyregulował i jest malina cud.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:27, 26 Cze 2011    Temat postu:

No to w takim razie niedługo zamotam coś takiego , a herrq666 zajrzyj do mojego tematu o silniku , bo miałem kilka problemów a chciałem silnik złożyć ,Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:45, 26 Cze 2011    Temat postu:

co Ci pier...i ten amator. MZ ma o wiele większy rozstaw śrub gaźnika niż jawa dysza moze okazac sie za duza, i jak polaczysz gaznik z cylindrem? Przekladalem jak mialem jeszcze -nascie lat. oczywiscie! jak sie uprzesz to przelozysz ale bedzie trudno, a jak przelozysz to moga wystapic problemy w regulacji gaznika i spalaniu w mojej etce 150 nie whodzi gaznik w kruciec ssacy a ten gaznik przeznaczony jest do mz etz 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 16:13, 26 Cze 2011    Temat postu:

Kolego kura256, nie zamierzam się do tego odnosić, skoro nawet gaźnika nie potrafiłeś dopasować. Gażnik jawy reguluje się o dziwo znacznie lepiej niż oryginalny BVF. Kultura pracy silnika także znacznie się poprawiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:32, 26 Cze 2011    Temat postu:

po pierwsze nie jestem twoim kolega a po drugie temat nie jest o regulacji gaznika tylko o wsadzenia go do mz i jego dalszej eksploatacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 19:10, 26 Cze 2011    Temat postu:

Przepraszam, wychodziłem z założenia że wszyscy motocykliści są kolegami.
Poza tym z tego co przeczytałem z postu kolegi Binladena (mam nadzieję że Ty się nie obrazisz że tak Cię nazywam), chodzi o zamontowanie, jak i regulacjię tegoż gaźnika. Co do zamontowania to najmniejszy problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:43, 26 Cze 2011    Temat postu:

dobra, ja mowie ze gaznik nie wejdzie idealnie. ale do odwaznych swiat nalezy binladen.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:00, 26 Cze 2011    Temat postu:

herrq666 napisał:
Kumpel tak założył, normalnie z jeżdżącej dżawy, tylko wyregulował i jest malina cud.


to że założył i jeździ to nie znaczy że jest malina. dziwi mnie fakt że dysza z tego gaźnika pasuje mu do silnika o pojemności mniejszej niż Jawa TS....
Faktem jest że cylindry Jawy pracują na przemian czyli pojemność jednego to 175 cm3, ETZ ma mniejsze zapotrzebowanie....czyli zmniejszył on dawkę paliwa tylko czy wyjdzie mu to na zdrowie Jezyk

Binalden do tego gaźnika można założyć 3 rożne średnice dysz głównych przez co łatwiej dopasujesz go do silnika, należy też zmienić dysze ssania by silnika nie zalewało. Kiedyś przekładałem coś takiego do wski 175...bez wymiany dysz silnik był zalewany na wyższych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Czw 21:30, 30 Cze 2011    Temat postu:

Ciekawe... i gaźnik od Jawy pasuje na króciec w MZ?
Ogónie to możliwe że będzie chodzić ale z dyszami kombinować trzeba jak nic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin