|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:42, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kod: |
Co do gaźnika, poziom paliwa jest ustawiony tak jak dla Jawy, Iglica na najniższe spalanie. Żadne dysze ani nic nie zostało wymieniane, i niech ktoś napisze, że zalewa czy coś. Gaźnik zaczynałem od wykręcenia śruby mieszanki o 1,5 obrotu, natomiast śrubę położenia przepustnicy ustawiałem tak aby pracowała równo i udało się. Kilka razy się przejechałem coś tam poprawiłem i mam oczekiwany efekt. Motor pracuje lepiej, o wiele lepiej i jest to odczuwalne, jak widać na oborty wkręca się bardzo szybko. Spalanie się nie zwiększyło, jak ktoś potrafi jeździć oszczędnie to spali mu niewiele. V-max na tym gaźniku? Nie wiem, mam prędkościomierz padnięty. Pozdrawiam
nagrywane telefonem dlatego taka jakość obrazu i dźwięku :/ |
z youtube
Nie to że się czepiam, ale jest jedno czego nie uwzględniłeś w swojej przeróbce. Dlaczego oryginalny gaźnik ma ustawioną iglice przepustnicy na 3 rowku od góry, a jak się dociera to jest na 4??? Powiem Ci, silnik 2T olej bierze z mieszanki...niżej opuszczona iglica to mniejsza ilość paliwa w stosunku do powietrza.
Wniosek, poprawność Twojej przeróbki zweryfikuje zużycie układu korbowo-tłokowego silnika a konsekwencjami może być zatarcie silnika. Dolewaj więcej oleju do mieszanki tak na 1:40 jak zamierzasz jeździć na takim ustawieniu iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:40, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Szukasz dziury w całym i tyle Motorzysto, pisałem ze 10 osobami co od ustawień gaźnika, kilku jeździ jeszcze obecnie na tym gaźniku, a reszta już nie jeździ bo sprzedała moto i pisali, że jak by kupowali MZ to od razu wsadzają gaźnik od jawy.
Jeden typ zrobił już ok 10 000tys km i nadal na nim jeździ i jakoś nie zatarł, a oleju lat tyle samo, tylko nie lal mixola, a pol syntetyk tak jak ja. Więc nie bój się, dopytałem o wszystko. A dla potwierdzenia właśnie wszystkich których znalazłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:14, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Iglica odpowiada za średnie i wysokie obroty , i po trochu zgodzę się z motórzystą że układ korbowo-tłokowy może zużyć się szybciej , no i łożyska mogą się zatrzeć bo ilość oleju w miesznce jest mniejsza niż powinna być , ale z drugiej strony , gaźnik pd jawy pracuje na 350ccm , jednorazowo 175 , czyli pojemność jest większa o 25ccm , i jawa na jednym garze 175ccm potrzebuje więcej mieszanki niż 150 w mz , i jeśli by było na 3 rowku jak dla jawy to na średnich i wysokich by ją zalewało , chyba że przeregulujesz poziom paliwa , ale to na wiele się zda chociaż nie wiem , gaźnik z jawy ma chyba większą średnic gardziela , i dyszę głowną , co właśnie może go zalewać na wyższych , jak dla mnie to loza6 postąpił prawie dobrze , sprawdził bym jeszcze jak sie moto zachowuje na długiej trasie z max obrotami , i potem kolor świecy , a potem dać na drugie miejsce na iglicy i to samo , i dojść jak będzie optymalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loza6
Moto-Maniaq
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:33, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
2 do 1 dobra będę lał więcej oleju, skoro dwóch tak powiada to mają rację P
jeszcze jakieś podpowiedzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:33, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tylko wielu kilometrów zrobionych na tym gaźniku
Napisałem tylko jak to jest inżynieryjnie i konstrukcyjnie w 2T, ale Binladen też masz racje a oleju nie lej za dużo, dosłownie korek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kosior
Moto-Amator forum
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:06, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A właściwie co ta zmiana miała na celu? Co zmieniło to ze masz inny gaźnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:20, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
większy przekrój gaźnika to więcej mieszanki paliwowo powietrznej, co jest równoznaczne z większą mocą uzyskiwaną z silnika.
Poczytaj o tuningu silników 2T, to będziesz wiedział
Kolega loza6 może nie chciał oryginału zakładać a zmienił na inny gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:54, 28 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o jakości nowych gaźników? Wiadomo bing to bing ale niemal 400zł to spora cena. Chodzi mi o te "fabrycznie nowe" za grubo mniej niż 100, czy da się to jakoś wyregulować czy są gorsze od 25-letnich oryginałów? Chętnie bym spróbował z tym od jawy ale który kupić, przez kogo wyprodukowany??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:47, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
pytałem faceta w sklepie co to sprzedaje, to mówił że co do nowych gaźników WSK 175 to sprzedał trochę (cena 250 złotych) i nikt nie narzekał. Nie pytałem jak do MZ ale od Jawy TS leży u niego gazior za 68 zeta nowy, a do MZ za 80.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:18, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A jak zachowują się te z allegro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|