Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik od jawy ts w mz 150

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:28, 06 Sie 2011    Temat postu: gaźnik od jawy ts w mz 150

oto moja etka na tym gaźniku:

http://www.youtube.com/watch?v=hJLfsiEjtRk


jeżeli macie jakieś pytania piszcie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:42, 06 Sie 2011    Temat postu:

Kod:
Co do gaźnika, poziom paliwa jest ustawiony tak jak dla Jawy, Iglica na najniższe spalanie. Żadne dysze ani nic nie zostało wymieniane, i niech ktoś napisze, że zalewa czy coś. Gaźnik zaczynałem od wykręcenia śruby mieszanki o 1,5 obrotu, natomiast śrubę położenia przepustnicy ustawiałem tak aby pracowała równo i udało się. Kilka razy się przejechałem coś tam poprawiłem i mam oczekiwany efekt. Motor pracuje lepiej, o wiele lepiej i jest to odczuwalne, jak widać na oborty wkręca się bardzo szybko. Spalanie się nie zwiększyło, jak ktoś potrafi jeździć oszczędnie to spali mu niewiele. V-max na tym gaźniku? Nie wiem, mam prędkościomierz padnięty. Pozdrawiam

nagrywane telefonem dlatego taka jakość obrazu i dźwięku :/
z youtube

Nie to że się czepiam, ale jest jedno czego nie uwzględniłeś w swojej przeróbce. Dlaczego oryginalny gaźnik ma ustawioną iglice przepustnicy na 3 rowku od góry, a jak się dociera to jest na 4??? Powiem Ci, silnik 2T olej bierze z mieszanki...niżej opuszczona iglica to mniejsza ilość paliwa w stosunku do powietrza.

Wniosek, poprawność Twojej przeróbki zweryfikuje zużycie układu korbowo-tłokowego silnika a konsekwencjami może być zatarcie silnika. Dolewaj więcej oleju do mieszanki tak na 1:40 jak zamierzasz jeździć na takim ustawieniu iglicy Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:40, 06 Sie 2011    Temat postu:

Szukasz dziury w całym i tyle Motorzysto, pisałem ze 10 osobami co od ustawień gaźnika, kilku jeździ jeszcze obecnie na tym gaźniku, a reszta już nie jeździ bo sprzedała moto i pisali, że jak by kupowali MZ to od razu wsadzają gaźnik od jawy.
Jeden typ zrobił już ok 10 000tys km i nadal na nim jeździ i jakoś nie zatarł, a oleju lat tyle samo, tylko nie lal mixola, a pol syntetyk tak jak ja. Więc nie bój się, dopytałem o wszystko. A dla potwierdzenia właśnie wszystkich których znalazłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:14, 06 Sie 2011    Temat postu:

Iglica odpowiada za średnie i wysokie obroty , i po trochu zgodzę się z motórzystą że układ korbowo-tłokowy może zużyć się szybciej , no i łożyska mogą się zatrzeć bo ilość oleju w miesznce jest mniejsza niż powinna być , ale z drugiej strony , gaźnik pd jawy pracuje na 350ccm , jednorazowo 175 , czyli pojemność jest większa o 25ccm , i jawa na jednym garze 175ccm potrzebuje więcej mieszanki niż 150 w mz , i jeśli by było na 3 rowku jak dla jawy to na średnich i wysokich by ją zalewało , chyba że przeregulujesz poziom paliwa , ale to na wiele się zda chociaż nie wiem , gaźnik z jawy ma chyba większą średnic gardziela , i dyszę głowną , co właśnie może go zalewać na wyższych , jak dla mnie to loza6 postąpił prawie dobrze , sprawdził bym jeszcze jak sie moto zachowuje na długiej trasie z max obrotami , i potem kolor świecy , a potem dać na drugie miejsce na iglicy i to samo , i dojść jak będzie optymalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:33, 06 Sie 2011    Temat postu:

2 do 1 Wesoly dobra będę lał więcej oleju, skoro dwóch tak powiada to mają rację JezykP
jeszcze jakieś podpowiedzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:33, 06 Sie 2011    Temat postu:

tylko wielu kilometrów zrobionych na tym gaźniku Mruga

Napisałem tylko jak to jest inżynieryjnie i konstrukcyjnie w 2T, ale Binladen też masz racje Mruga a oleju nie lej za dużo, dosłownie korek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kosior
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:06, 28 Sie 2011    Temat postu:

A właściwie co ta zmiana miała na celu? Co zmieniło to ze masz inny gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:20, 28 Sie 2011    Temat postu:

większy przekrój gaźnika to więcej mieszanki paliwowo powietrznej, co jest równoznaczne z większą mocą uzyskiwaną z silnika.

Poczytaj o tuningu silników 2T, to będziesz wiedział Mruga

Kolega loza6 może nie chciał oryginału zakładać a zmienił na inny gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:54, 28 Sie 2011    Temat postu:

A co myślicie o jakości nowych gaźników? Wiadomo bing to bing ale niemal 400zł to spora cena. Chodzi mi o te "fabrycznie nowe" za grubo mniej niż 100, czy da się to jakoś wyregulować czy są gorsze od 25-letnich oryginałów? Chętnie bym spróbował z tym od jawy ale który kupić, przez kogo wyprodukowany??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:47, 29 Sie 2011    Temat postu:

pytałem faceta w sklepie co to sprzedaje, to mówił że co do nowych gaźników WSK 175 to sprzedał trochę (cena 250 złotych) i nikt nie narzekał. Nie pytałem jak do MZ ale od Jawy TS leży u niego gazior za 68 zeta nowy, a do MZ za 80.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 29 Sie 2011    Temat postu:

A jak zachowują się te z allegro?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin