Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek05
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamienowola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:44, 27 Mar 2009 Temat postu: głowica |
|
|
panowie w mojej mz ts 250/1 został zerwany gwint na głowicy i w związku z tym mam pytanie, czy pasowała by głowica od mz etz 250, a i może zamiast kupywać innej głowicy do ts , to kupić cilinder i głowice od etz 250 ,oczywiście jak by pasowały te części
Aha sprawca tego czynu jest nieznany....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kkamikazee
Moto-Amator forum
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podhale motocross Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:10, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mz ts ma inne kanały przelotowe niż mz etz i nie za bardzo to bedzie pasowało a sama głowica od etz chyba pasuje ale jak to wygląda to szkoda gadac (widziałem kiedys cos takiego...no coment)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:25, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Różni się cylek i głowica nie podejdzie ci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek05
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamienowola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:44, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to musze szukać nowej głowicy???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:49, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, orginnalnej głowicy, a głowica się różni nie wyglądam ale środkiem, ma komorę bardziej wypukłą czy wpukłą już nie pamiętam jak to wyglądało... Jak kupisz nową to mam możliwość splanowania tej głowicy za paczkę fajek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek05
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamienowola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:27, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
splanować spoko.. ale jakie są plusy i minusy splanowania ?
A i mam możliwoś kupna używanej głowicy za 30 zł opłaca sie (bez przesyłki)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek05 dnia Sob 16:31, 28 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:47, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak jak ma sprawny gwint to ok:)
Po splanowaniu dostaje większego buta, prawidłowo po karzdo razowym ściągnięciu głowicy trzeba ją planować to są +
- jest taki że wtedy jest większa kompresja w komorze spalania i lubią siadać łożysko igiełkowe na sworzniu lub korbowodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek05
Moto-Amator forum
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kamienowola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:37, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to ile kilometrów bym zrobił po planowaniu głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafao2
Moderator
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Katowic Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:04, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To zależy też w jakim stopniu chcesz splanować bo można do 3mm ale ja kiedyś splanowałem na 5mm i jezdziłem tylko z 3 zredukowałem na 2 i wszystkie łożyska poszły się paść i też zależy jak jezdzisz? cały czas pełen gaz czy normalnie itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
OsteR9019
WYMIATACZ
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:30, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli głowica jest nie osiągalna to można sobie poradzić w taki sposób że wkładamy świece z długim gwintem a od wewnątrz nakrętkę, ja zrobiłem kiedyś tak w etz250 za nakrętkę posłużył ucięty gwint prawej korby od roweru. I nie trzeba planować bo ciśnienie automatycznie rośnie jednak to jest ryzykowne i mało praktyczne bo świecy nie wymienisz łatwo. Od biedy aby dojechać do domu jak wystrzeli świeca można dorobić tulejke z żarówki np od kierunków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|