Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

hamulec tarczowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dejwid3
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie Siemiatycze

PostWysłany: Sob 22:09, 30 Kwi 2011    Temat postu: hamulec tarczowy

Po wymianie pompki na używana japońską, klocków, gumek i odpowietrzeniu układu po zahamowaniu kola klocki nie rozwierają się i kolo szoruje a nawet blokuje się. Dodam jeszcze że jeden tłoczek wchodził dość opornie. Jaka rada?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:00, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Smarowałeś wszystko płynem hamulcowym przy montażu elementów??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:53, 30 Kwi 2011    Temat postu:

rozebrać ten tłoczek, sprawdzić i przeszlifować papierkiem wodnym powierzchnie, sprawdzić oring, nasmarować tłoczek specjalnym smarem do tłoczków hamulcowych, w przypadku dalszego zacinania się tłoczka należy go kilka razy poruszać w obudowie.

Na początku zawsze będzie trochę ocierać dopóki okładziny się nie ułożą w zacisku, ale nie powinny blokować tarczy.

A co do pompki, rozbierałeś ją?? Jesteś pewny na 100% że zaworek który cofa płyn do zbiorniczka w środku działa w pompce prawidłowo??

Zwykle jest tak że od płynu hamulcowego rdzewieją specjalne bardzo cienkie podkładki które są używane jako membrany w zaworkach, przywierają do gumek i uniemożliwiają prawidłowe działanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dejwid3
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlasie Siemiatycze

PostWysłany: Nie 11:02, 01 Maj 2011    Temat postu:

Oringi wymieniałem przy wkładaniu tłoczków nasmarowałem je płynem. Smaru do zacisków nie posiadam ale zakupie i spróbuje czy coś pomorze. Co do sprawności tej pompki nie mam pewności kopiłem ją używaną na allegro za 40zl. Jak mogę sprawdzić jej prawidłowe działanie tak aby mieć 100% pewność ze to nie pompka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:04, 01 Maj 2011    Temat postu:

nigdy nie smaruj powierzchni tłoczka płynem hamulcowym bo on wyżera powierzchnie, przez to oring tez się zużywa szybciej. Lepiej już olejem przesmarować troszeczkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin