|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Sob 22:09, 30 Kwi 2011 Temat postu: hamulec tarczowy |
|
|
Po wymianie pompki na używana japońską, klocków, gumek i odpowietrzeniu układu po zahamowaniu kola klocki nie rozwierają się i kolo szoruje a nawet blokuje się. Dodam jeszcze że jeden tłoczek wchodził dość opornie. Jaka rada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Binladen
Moderator
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:00, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Smarowałeś wszystko płynem hamulcowym przy montażu elementów??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:53, 30 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
rozebrać ten tłoczek, sprawdzić i przeszlifować papierkiem wodnym powierzchnie, sprawdzić oring, nasmarować tłoczek specjalnym smarem do tłoczków hamulcowych, w przypadku dalszego zacinania się tłoczka należy go kilka razy poruszać w obudowie.
Na początku zawsze będzie trochę ocierać dopóki okładziny się nie ułożą w zacisku, ale nie powinny blokować tarczy.
A co do pompki, rozbierałeś ją?? Jesteś pewny na 100% że zaworek który cofa płyn do zbiorniczka w środku działa w pompce prawidłowo??
Zwykle jest tak że od płynu hamulcowego rdzewieją specjalne bardzo cienkie podkładki które są używane jako membrany w zaworkach, przywierają do gumek i uniemożliwiają prawidłowe działanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dejwid3
Moto-Maniaq
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 11:02, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Oringi wymieniałem przy wkładaniu tłoczków nasmarowałem je płynem. Smaru do zacisków nie posiadam ale zakupie i spróbuje czy coś pomorze. Co do sprawności tej pompki nie mam pewności kopiłem ją używaną na allegro za 40zl. Jak mogę sprawdzić jej prawidłowe działanie tak aby mieć 100% pewność ze to nie pompka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:04, 01 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nigdy nie smaruj powierzchni tłoczka płynem hamulcowym bo on wyżera powierzchnie, przez to oring tez się zużywa szybciej. Lepiej już olejem przesmarować troszeczkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|