|
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:56, 04 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Nie pamietam ile było. A gdzie są te pierścienie ślizgowe i komutator?? Przepraszam ale jestem gorzej jak ciemny w tych sprawach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:17, 04 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Są tylko pierścienie ślizgowe, są na końcu wirnika.
Tu masz schemat regulatora ideowy.
Muszisz wyregulować odstęp miedzy stykami:
- podwójnym Reglerkontakt 0,3 mm
- pojedyńczym Strombegrenzungskontakt 1,5 mm
Musisz to zrobić dokładnie, ale przed tym musisz drobnym papierkiem wyczyścić styki.
[img][link widoczny dla zalogowanych]
Czyli według foto na 1 ustawiasz 0.3 mm a na 2 ustawiasz 1.5 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:38, 04 Lut 2012 Temat postu: Mz 150 |
|
|
Czym mam zmierzyć te odstepy miedzy stykami??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:46, 05 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
szczelinomierzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz150
Moto-Maniaq
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 1:26, 06 Lut 2012 Temat postu: mz 150 |
|
|
A jak by coś było źle to mam tymi śrubkami krecić?? A jak to nie pomoże to gdzie mam szukać przyczyny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motorzysta86
Moderator
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:52, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak śrubki lekko luzujesz i wkładasz szczelinomierz i ustawiasz odstęp.
Jeszcze można regulator podregulować po względem ładowanego prądu, ale nie będę pisał jak bo to powinien wiedzieć twój mechanik. Bo widzę że nie masz wiedzy a jak zaczniesz go regulować to wyrzucisz go od razu. Bo to co Ci opisałem wyżej to nic innego jak regulacja napięcia, a regulacja prądu jest trudniejsza.
Musisz pomierzyć jaki jest prąd ładowania (nie napięcie) na wolnych obrotach.
Sprawdzić diody wzbudzenia w prostowniku diodowym (i wymienić na większy prąd, około 5A wstawia się).
I ewentualnie sprawdzić jak zachowuje się regulator z zdjętą pokrywą. Czy styki dobrze kontaktują, czy nie iskrzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 14:39, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|